16/04/2024

استفانوس تسیتسیپاس: در روزهای قرنطینه مشغول تقویت زبان فرانسوی‌ام هستم

  • توسط سروش
  • 14/04/2020
  • 0

استفانوس تسیتسیپاس ، ستاره یونانی دنیای تنیس گفت قرنطینه ناشی از پاندمی ویروس کرونا فرصتی برای یادگیری بهتر زبان فرانسوی به او داده است.

استفانوس تسیتسیپاس

این تنیسور ۲۱ ساله که در رتبه ششم جهانی است به دلیل معضل جهانی شیوع بیماری کرونا به خانه بازگشته است. او در جریان یک چت آنلاین با کایریاکوس میتسوتاکیس، نخست وزیر یونان نوشت:

این فرصتی است تا بیشتر در کنار خانواده‌ام باشم و کارهایی انجام دهم که قبلاً فرصت انجام آن را نداشتم. به خصوص، در حال حاضر به طور روزانه در تلاش برای یادگیری بیشتر زبان فرانسوی هستم و این چیزی است که همیشه در پی آن بودم اما وقت پرداختن به آن را نداشتم و حالا فرصتش فراهم شده است.

میتسوتاکیس با این وزشکار مشهور یونانی تله کنفرانسی داشت و از استفانوس تسیتسیپاس بابت مشارکت این بازیکن در تشویق مردم به ورزش در خانه تشکر کرد. وی در این گفتگو گفت:

ما این فرصت را داریم تا عادت‌ها را تغییر دهیم و از این آزمون قدرتمندتر بیرون بیاییم. مردم اهمیت زندگی سالم را می‌فهمند و شاید بتوانیم حتی تمرین خانگی را دوباره باب کنیم.

استفانوس تسیتسیپاس

نخست‌ وزیر این را هم گفت که اگر میزان بیماری در ماه آوریل کاهش یابد، بازگشت تدریجی به شرایط نرمال از ماه می آغاز خواهد شد که شامل افزایش فعالیت‌های ورزشی هم می‌شود.  ماریا ساکاری، تنیسور یونانی شماره ۲۰ جهان به میتسوتاکیس و دولتش برای نتایج مثبت حاصل از مبارزه علیه این ویروس تبریک گفت. ساکاری ۲۴ ساله در این باره اظهار داشت:

همه ما می‌دانیم که کار آسانی نیست، امری بسیار دشوار است و همه ما قدردان این تلاش هستیم. فکر می‌کنم از جانب نیمی از مردم صحبت می‌کنم، دستاوردی که شما داشتید قابل تحسین است.

کاترینا استفنیدی، قهرمان ۳۰ ساله مسابقات پرش با نیزه المپیک گفت شرایط بسیار سخت شده و هر چقدر بیشتر منتظر بمانیم، زمان بیشتری طول می‌کشد که به شرایط نرمال بازگردیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار