19/03/2024

انتقاد تنیسور استرالیایی از راجر فدرر

  • توسط فرزین
  • 02/07/2020
  • 0

یکی  از موضوعات داغ دنیای تنیس، همواره جایزه هایی بوده که بازیکنان رده بالا به نسبت بازیکنان رده پایین دریافت می‌کنند. در حقیقت، مبلغی که بازیکنان رده پایین در تورنومنت‌هایشان برنده می‌شوند، بسیار پایین تر از ارقامی است که بازیکنان رده بالا می‌برند. آندرو هریس، تنیس استرالیایی نیز در همین رابطه انتقاداتی را علیه راجر فدرر، ستاره دنیای تنیس مطرح کرد.

هریس در پادکستی به نام ووشکا، به موضوع تعیین مبلغ جایزه ها پرداخته است. او معتقد است که جامعه متوجه تفاوت این جایزه ها نیست. او بر این باور است که سیستمی باید روی کار بیاید که بازیکن رده سیصد بتواند به اندازه کافی درامد داشته باشد که بتواند زندگی خود را سپری کند. راجر فدرر همواره حامی تغییر در مبلغ جایزه ها بوده ولی هریس معتقد است که منظور فدرر چیز دیگری است. او گفت:” راجر، رافا ]نادال[  و نواک ]جوکوویچ[ . آنها مدت‌هاست که دره ی بالای این رشته هستند و فراموش کرده اند که بازیکنان رده پایین چه شرایطی دارند. من می‌دانم که فدرر حامی این مبالغ زیادی است که به بازیکنان رده بالا پرداخت می‌شود. شاید او در مصاحبه‌هایش، حرف هایی بزند که مردم دوست دارند بشنوند، اینکه او موافق پرداخت مبالغ بالاتر به بازیکنان رده پایین است ولی وقتی نوبت رای گیری می‌شود، ترجیح او این است که بازیکنان رده بالا به همین شکل پول بگیرند.”

البته این اولین باری نیست که هریس صحبت هایی علیه فدرر مطرح می‌کند. یک ماه پیش نیز او به صحبت‌های فدرر مبنی بر اینکه بازی کردن در رقابت های ATP بدون تماشاگران دشوار است و رقابت ها وقتی باید آغاز شود که همه چیز به حالت عادی برگشت، انتقاد کرده بود. البته تنیسور سوئیسی هنوز پاسخی به این صحبت ها مطرح نکرده ولی با توجه به اینکه هواداران بسیاری دوست دارند پاسخ او را به این ادعاها بشنوند، باید منتظر ماند و دید که فدرر چه چیزی در جواب هریس به این انتقادات مطرح خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار