20/04/2024

برگزاری دیدارهای برلین با حضور 800 تماشاگر

  • توسط فرزین
  • 30/06/2020
  • 0

با وجود اتفاقات اخیر دنیای تنیس، در اواسط ماه جولای میلادی قرار است تورنومنتی در برلین با حضور 800 تماشاگر برگزار شود.

اخیرا نواک جوکوویچ رقابتی را در صربستان ترتیب داد و از تنیسورهای بزرگ دنیا برای حضور در آن دعوت کرد. اما در خلال برگزاری رقابت ها، مراسم خیریه، مهمانی و … توسط تنیسورها برگزار شد که این باعث ابتلا چندین بازیکن از جمله جوکوویچ به ویروس کرونا شد. پیش از این به خاطر شیوع ویروس کرونا، بازی های ورزشی در سرتاسر جهان متوقف شده بودند و این اولین مسابقات تنیس با حضور بازیکنان بزرگ بود که به خاطر شیوع این ویروس برگزاری آن متوقف شد.

حال آسوشیتد پرس مدعی شده که در برلین قرار است رقابتی با حضور تماشاگران برگزار شود. برگزارکنندگان این تورنومنت،  اعلام کرده اند که مسئولین بهداشت شهر برلین، اعلام کرده اند که با رعایت پروتکل ها، تا 800 نفر تماشاگر می‌توانند در این بازی ها حضور داشته باشند.  این دیدارها که در فضای باز برگزار خواهد شد، بین سیزدهم تا پانزدهم جولای انجام می‌شود.

برگزار کنندگان مدعی شدند که این اولین رقابت در آلمان است که پس از پاندمی ویروس کرونا، با حضور تماشاگران برگزار می‌شود. دیگر بازی ها در آلمان مثل فوتبال و بسکتبال بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

در دیدارهای آدریا که توسط جوکوویچ برگزار شده بود، فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشده بود و بازیکنان با یکدیگر به مهمانی می‌رفتند و در کلوپ های شبانه حضور پیدا می‌کردند. پس از مثبت اعلام شدن تست گریگور دمیتروف، جوکوویچ، کوریچ و ترویکی، این رقابت ها متوقف شد. مسئولین برگزاری رقابت ها در برلین اعلام کردند که پروتکل های بهداشتی با دقت رعایت خواهند شد و تماشاگران همگی با ماسک در ورزشگاه حاضر می‌شوند ولی پس از نشستن می‌توانند ماسک ها را بردارند. بسیاری از صندلی ها نیز خالی خواهد بود.

بازیکنان و کادر فنی همگی تست کرونا خواهند داد و باید در خارج از زمین نیز مسائل بهداشتی و فاصله گذاری را با دقت رعایت کنند. همچنین دائما تب آنها بررسی می‌شود. ادوین ویندورفر، از برگزارکنندگان گفت:” از آنجا که نگاه تمام دنیای تنیس به برلین و این تورنومنت خواهد بود، تمام برگزارکنندگان و کادر فنی باید به عنوان یک الگو باشند و همه چیز را رعایت کنند.

در رقابت های برلین، دومنیک تیم و الکساندر زورف نیز حضور خواهند داشت که هر دو در دیدارهای آدریا که با جنجال بسیاری همراه بوده حضور داشته اند. همچنین کریگیوس که از منتقدان سرسخت جوکوویچ در شبکه های اجتماعی بوده نیز در این رقابت ها بازی خواهد کرد. از جمله دیگر بازیکنان مشهور می‌توان به یان لنارد استروف، یانیک سینر و تامی هاس اشاره کرد.

در رقابت های بانوان هم الینا سیتولینا، کیکی برتنز، پترا کیتووا، جولیا گرجس، کارولین گارسیا و آندرا پتکوویچ حضور خواهند داشت. دیدارها در زمین چمن و زمین سخت برگزار خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار