24/04/2024

حمایت هافبک منچستریونایتد از جوکوویچ

  • توسط فرزین
  • 30/06/2020
  • 0

نمانیا ماتیچ، هافبک منچستریونایتد به دفاع از نواک چوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان و هموطنش پس از اتفاقات اخیر پرداخت.

جوکوویچ رقابتی به نام آدریا تور را در زادگاهش، صربستان ترتیب داده بود و از تنیسورهای بسیاری برای حضور در این رقابت ها دعوت کرده بود. پس از ای که تست کرونا مرد شماره یک تنیس مثبت اعلام شد جنجال بسیاری دنیای تنیس را در بر گرفت. پس از همه گیر شدن این ویروس، تمامی رقابت های ورزشی متوقف شده بود و در تور آدریا قرار بود پس از مدت ها تنیسورها مقابل یکدیگر قرار بگیرند. بازیکنان حاضر در این رقابت ها که در کرواسی و صربستان برگزار می‌شد، در مراسم مختلفی جمع می‌شدند. آنها با یکدیگر بسکتبال بازی می‌کردند و مثل دوران قبل از کرونا مهمانی برگزار کردند که همین باعث شد جوکوویچ به همراه گوران ایوانیسویچ، گریگور دیمیتروف، بورنا کوریچ و ویکتور تریوکی، به این ویروس مبتلا شوند.

 

 

برگزاری این مراسمات باعث شده تا انتقادات تندی علیه جوکوویچ مطرح شود و فشار‌ها علیه او به اوج برسد. حال نمانیا ماتیچ، هافبک مشهور منچستریونایتد به دفاع از هموطنش پرداخت.

او گفت:” مردم باید درک کنند که شرایط در صربستان از اینجا (انگلیس) بهتر بود. دولت به مردم اجازه داده بود که هر جا می‌خواهند بروند، همه جا باز بود، هم رستوران ها و هم مراکز خرید. بنابراین همه به زندگی نرمال خود برگشته بودند زیرا کشور ما برای سه ماه به صورت کامل تعطیل شده بود. شما اجازه نداشتید در خیابان ها قدم بزنید، نمی‌توانستید خانه تان را ترک کنید بنابراین اوضاع با انگلیس فرق داشت.”

در حالی که تورنومنت های غیررسمی در این مدت برگزار می‌شد و حتی هواداران نیز روی سکوها حضور داشتند، تور آدریا جمعیت قابل توجهی را در بلگراد، پایتخت صربستان جذب کرده بود.

ماتیچ ادامه داد:” وقتی همه جا باز شد ، اعلام کردند که شما آزاد خواهید بود که هر جا می‌خواهید بروید. پیش از این تورنومنت، بازی هایی بود که 20 هزار نفر در آن حضور داشتند و هیچکس هیچ چیزی راجع به آنها نمی‌گفت. من فقط خواستم بگویم که این تقصیر جوکوویچ نیست که این رقابت ها را ترتیب داده است. او می‌خواست با برگزاری این رقابت ها، به دیگر بازیکنان کمک کند تا بازی کنند. متوجه نمی‌شوم که کجای این اقدام او اشتباه بوده است.”

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار