29/03/2024

کوین اندرسون پس از شش ماه مصدومیت، در تنیس ATP Cup به مسابقات بازمی‌گردد

  • توسط سروش
  • 02/01/2020
  • 0

کوین اندرسون برای اولین مرتبه در شش ماه اخیر به مسابقات تور تنیس حرفه‌ای مردان، ATP بازخواهد گشت.

بازگشت کوین اندرسون به تنیس

اندرسون در اولین دوره از مسابقات بین‌المللی ATP Cup با پیراهن تیم آفریقای جنوبی برابر رقبا حاضر خواهد شد. ATP Cup یک رویداد جدید در تقویم سالانه تنیس است که از سوم ژانویه سال جدید میلادی آغاز خواهد شد و مسابقات آن در سه شهر بریسبین، پرت و سیدنی بین تیم‌های کشورهای مختلف برگزار می‌شود. اندرسون در گفتگو با وبسایت ATPTour.com در رابطه با بازگشت خود به میادین تنیس اینطور گفت:

بازی کردن در تورنومنت تنیس ATP Cup به نمایندگی از کشور افریقای جنوبی و همچنین ورزش تنیس فوق‌العاده خواهد بود. بازگشت به یک رویداد بزرگ که در آن انجام حداقل چند بازی تضمین شده است بهترین راه ممکن برای آغاز فصل جدید محسوب می‌شود.

کوین اندرسون که از تاریخ پنجم ماه جولای تا به امروز در هیچ مسابقه حرفه‌ای به میدان نرفته است باید در کنار سایر اعضای تیم آفریقای جنوبی یعنی لوید هریس، روآن رولفس، کولولوام مونتسی و ریون کلاسن، کشورش را برای رسیدن به مرحله حذفی رهبری کند. ا

کوین اندرسون

ندرسون در ادامه صحبت‌های خود گفته است:

حضور با پیراهن آفریقای جنوبی در این رقابت یک فرصت بزرگ است که برای بسیاری از بازیکنان معنادار خواهد بود، ما همراه با لوید هریس که به بهتر شدن ادامه می‌دهد و ریون کلاسن که سال فوق‌العاده‌ای را در بخش دوبل پشت سر گذاشت تیم خوبی داریم. من نیز سالم خواهم بود و آماد بازی هستم. تجربه زیادی همراه خود آورده‌ام و در گذشته نیز در مقابل تعداد زیادی از این بازیکنان (بازیکنان سایر تیم‌ها) قرار گرفته‌ام. بازگشت از مصدومیت‌ها همیشه کمی دشوار است اما با توجه به نوع تمریناتی که من انجام دادم، از همان اولین مسابقه خودم برای بازی کردن کاملاً آماده خواهم بود.

اندرسون به دلیل همین مصدومیت‌های در فصل ۲۰۱۹ تنها ۱۵ بازی انجام داد که البته همین تعداد مسابقه اندک شامل بالا بردن ششمین جام قهرمانی‌اش در تور ATP در جریان مسابقات تنیس اوپن ماهاراشترا در پونه هند می‌شود. او در دیدار فینال آن تورنومنت از سد ایوو کالوویچ کروات عبور کرد. آخرین بازی اندرسون در سال ۲۰۱۹ برابر گیدو پلا در جریان مرحله سوم مسابقات ویمبلدون و در تاریخ پنجم جولای برگزار شد. پس از آن بود که شماره پنج سابق جهان همراه با همسرش، کلزی، تولد اولین فرزندشان یعنی کیرا را در تاریخ ۲۷ سپتامبر جشن گرفتند. اندرسون در انتهای صحبت‌های خود گفت:

از نظر ورزشی و حضور در زمین تنیس، سال ۲۰۱۹ تاحدودی برای من دشوار بود. این در حالی بود که من فصل قبل را پس از سپری کردن بهترین سال خودم در ۲۰۱۸ با قهرمانی در مسابقات پونه به بهترین شکل ممکن آغاز کرد. سپس مصدومیت‌های مختلف بودند که سر راه من قرار گرفتند. ابتدا از ناحیو آرنج دچار مصدومیت شدم و پس از آن زانویم مشکل پیدا کرد. مصدومیت زانو زمانی پیش آمد که تنها یک می‌شد که آرنجم بهبود پیدا کرده بود. زمانی که به گذشته نگاه می‌کنید همواره فکر خواهید کرد که امکان داشت کارها را بهتر انجام بدهید. اما بیرون از زمین تنیس، من و همسرم می‌دانستیم که قرار است برای اولین‌بار بچه‌دار شویم. پس این وضعیت در واقع نعمتی در میان مشکلات ورزشی بود و من توانستم با خانواده خودم زمان بیشتری را سپری کنم، مخصوصاً آنکه بیشتر از قبل در خانه بودم. در نهایت، من به دنبال این هستم که به زمین تنیس بازگردم.

ماه قبل، کوین اندرسون در باشگاه گلف و تنیس بوکا گروو، برای سومین‌بار رویداد خیریه خود به نام Courtside Cause را برگزار کرد. عواید حاصل از این این مراسم خیریه به یک نهاد نجات حیوانات در خطر انقراض و همچنین یک انجمن حفظ دریاها از زباله رسید.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار