20/04/2024

آنجلیک کربر و جولیا جورجس در افتتاحیه تورنمنت برلین ۲۰۲۰ حضور خواهند داشت

  • توسط مینا
  • 25/11/2019
  • 0

آنجلیک کربر و جولیا جورجس در افتتاحیه تورنمنت زمین چمنی برلین حضور خواهند داشت.

حضور آنجلیک کربر در افتتاحیه تورنمنت برلین

رقابت‌های سال ۲۰۲۰ برلین که در زمین چمن برگزار خواهد شد، میزبان دو تنیسور بزرگ آلمانی یعنی آنجلیک کربر ، قهرمان سابق مسابقات ویمبلدون و جولیا جورجس که سابقه حضور در نیمه نهایی ویمبلدون را دارد، خواهد بود. پایتخت آلمان بعد از ۱۲ سال بالاخره میزبانی یکی از رقابت‌های WTA را به عهده دارد؛ برلین از تورنمنتی در سال ۲۰۲۰ میزبانی خواهد کرد که در زمین چمن برگزار می‌شود و دو تن از بزرگ‌ترین تنیسورهای این کشور هم در آن حضور دارند. جولیا جورجس که به نیمه نهایی ویمبلدون ۲۰۱۸ رسیده و در تورنمنت بیرمنگام امسال با قبول شکست برابر اشلی بارتی نایب قهرمان شد، در کنفرانسی مطبوعاتی در رات وایس تنیس کلاب گفت:

همیشه انگیزه زیادی از حضور در تورنمنت‌هایی که در آلمان برگزار می‌شوند، دارم. از بازی کردن در چمنِ برلین قطعا احساس فوق العاده‌ای خواهم داشت. به مانند گذشته، برلین در آینده به یکی از مهم‌ترین مکان‌های برگزاری تورهای بانوان تبدیل خواهد شد و من واقعا امیدوارم که در سال آینده در اینجا حضور داشته باشم.

جولیا جورجس عملکرد چندان خوبی در سال ۲۰۱۹ نداشت اما با این‌حال موفق به دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در اوپن اوکلند با پیروزی برابر بیانکا آندرسکوی کانادایی در فینال این رقابت‌ها شد. او به عنوان شانس چهاردهم قهرمانی، پا به اوپن استرالیا گذاشت و در دور اول این رقابت‌ها از دنیله کالینز باخت. او در مسابقات بیرمنگام در ژوئن نایب قهرمان شد و سپس در دور سوم ویمبلدون با قبول شکست از سرنا ویلیامز، از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. جورجس در دور چهارم یو اس اوپن هم مقابل دونا وکیچ شکست خورد و حذف شد. جورجس همچنین این شانس را داشت تا از عنوان قهرمانی‌اش در لوکزامبورگ دفاع کند اما در دو ست متوالی به جلنا استاپنکو باخت و موفق به تکرار قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها نشد. آنجلیک کربر هم که سابقه قهرمانی در اوپن استرالیای ۲۰۱۶، یو اس اوپن ۲۰۱۶ و ویمبلدون ۲۰۱۸ را در کارنامه دارد نیز سال موفقیت‌آمیزی را پشت سر نگذاشت و در نهایت از جمع ۱۰ تنیسور برتر رنکینگ جهانی نیز خارج شد.

آنجلیک کربر

باربارا ریتنر که ۱۳ سال کاپیتان تیم فِدکاپ آلمان بوده و حالا مدیر برگزاری این رقابت‌ها می‌باشد، که از ۱۳ تا ۲۱ ژوئن ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد، اظهار کرد:

بازگشت به برلین و دانستن این مسئله که ما در سال ۲۰۲۰ بار دیگر در اینجا از یک تورنمنت WTA میزبانی می‌کنیم فوق العاده است. من خاطرات بسیار زیبا و فراموش نشدنی‌ای از این تورنمنت دارم.

مسابقات برلین که در زمین چمن برگزار می‌شود، با همکاری ویمبلدون و یان هویت، نایب رئیسAll England Lawn Tennis وCroquet Club برگزار خواهد شد. او درباره رابطه نزدیک این دو تورنمنت گفت:

ما در سازمان برگزاری ویمبلدون به این نتیجه رسیدم تا برای قدرتمندتر شدن و موفقیت تنیسورها در فصل چمن، این تورنمنت را برگزار کنیم. از این رو تنیسورها از هر راهی استفاده می‌کنند تا در رقابت‌های ویمبلدون بهترینِ خودشان را به نمایش بگذارند.

دیتریش ولتر، رئیس رات ویس تنیس کلاب افزود:

رات ویس تنیس کلاب از اینکه بار دیگر از یک رقابت بین‌المللی میزبانی می‌کند خوشحال است و به خودش افتخار می‌کند و امیدوار است تا در به جا آوردن سنت‌های این تورنمنت موفق باشد. چراکه آخرین میزبانی ما از یک اوپنِ بانوان به سال ۲۰۰۸ باز می‌گردد. شهر ورزش دوست برلین و تماشاگران حرفه‌ای این شهر، مشتاق هستند تا بار دیگر شاهد برگزاری یک تورنمنت سطح بالا در این شهر باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار