29/03/2024

بیانکا آندرسکو: در مقابل سرنا ویلیامز هیچ ترسی نخواهم داشت

  • توسط سروش
  • 13/08/2019
  • 0

بیانکا آندرسکو موفق شد در دیدار نیمه نهایی تنیس راجرز کاپ در تورنتو، سوفیا کنین از ایالات متحده را در دو ست پیاپی و با نتایج ۶-۴ و ۷-۶ شکست دهد تا به فینال این مسابقات برسد. آندرسکوی کانادایی در بازی فینال باید برابر سرنا ویلیامز ، اسطوره تنیس زنان، قرار بگیرد.

صحبت های آندرسکو در خصوص تقابل با سرنا ویلیامز

بیانکا آندرسکو که متولد تورنتوی کانادا است، در کنفرانس مطبوعاتی به بررسی لحظاتِ انتهایی بازی ای که منجر به پیروزی اش شد پرداخت و راجع به تای بریک ست دوم گفت:

زمانی که نتیجه تای بریک ۵-۲ به نعفت می‌شود، سخت است که نخواهی به آن‌چه که لحظاتی بعد رخ خواهد داد، فکر کنی. منظورم این است که من تنها یک بازی با قهرمانی این مسابقات فاصله دارم. به نظرم فکر کردن به این قضیه کمی حواسم را پرت کرده بود و زمانی که بازی ۶-۵ بود، من واقعا عصبی بود، نمی‌خواهم دروغ بگویم. در آن لحظات، افکار مختلفی درون سرم جریان داشت. سعی کردم تا جای ممکن آرام بمانم و فکر می کنم این کار امروز به من خیلی کمک کرد.

آندرسکو در این دیدار برابر یک تنیسور هم سن و سال خودش بازی می‌کرد. سوفیا کنینِ بیست ساله که صد و هفتاد سانتی متر قد دارد، از سال ۲۰۱۷ وارد مسابقات حرفه‌ای تنیس شده است. کنین تاکنون ۱.۶ میلیون دلار از تنیس درآمد داشته و در ۶۲ درصد از بازی های خود به پیروزی رسیده است. او در حال حاضر رده ۲۸ رنکینگ تنیس زنان را به خود اختصاص داده است. اما آندرسکو در ادامه، راجع به بازی کردن با سرنا ویلیامز گفت:

من بازی کردن سرنا را بارها تماشا کرده‌ام. بازی کردن در برابر سرنا ویلیامز واقعا هیجان انگیز خواهد بود. بدون شک قرار است که یک تجربه خارق العاده باشد، بازی کردن در برابر یک اسطوره را می‌گویم. تقسیم کردن زمین تنیس با او برای من یک افتخار خواهد بود. اما زمانی که وارد زمین بشوم، همان طور که قبلا هم گفتم بدون ترس بازی خواهم کرد. امیدوارم زمانی که با او بازی می‌کنم نیز شرایط به همین صورت باشد.

سرنا ویلیامز

آندرسکو در ادامه راجع به آغاز دوران حرفه‌ای خود صحبت کرد:

از زمانی که برای دنبال کردن دوران حرفه ای خود به کانادا بازگشته ام، چیزهای بسیاری را قربانی کرده ایم. اما لزوما به این کار قربانی کردن نمی‌گویم، چون که بازی کردن تنیس همان کاری است که دوست داشتم انجام دهم. همه ما هر چیزی که داشتیم را فدای این ورزش کردیم. این کار به هیچ وجه آسان نبود. تقریبا در هر کاری فراز و نشیب هایی وجود دارد، اما پدر و مادرم در هر تصمیمی که تاکنون گرفته ام از من حمایت کردند. آنها با من صادقانه برخورد کردند و زمانی که دوست نداشتم چیزی بشنوم به من گفتند که شرایط به چه صورت است. اکنون تمام چیزی که می‌توانم بگویم آن است که تمام این تلاش های فراوان، فداکاری ها و عرقی که ریخته ام در انتها ارزشش را خواهد داشت. هیچ چیزی نمی‌تواند این احساس را شکست بدهد.

بیانکا آندرسکوی ۱۹ ساله که صد و هفتاد سانتی متر قد دارد از سال ۲۰۱۷ وارد مسابقات تنیس حرفه‌ای شد. او راکت را در دست راست خود می‌گیرد و تاکنون ۱.۷ میلیون دلار از بازی در تورنمنت های مختلف درآمد داشته است. آندرسکو در ۷۲ درصد از بازی های تنیس خود به پیروزی رسیده است و هم اکنون در رده بیست و پنجمِ رنکینگ بهترین تنیس بازانِ زن قرار دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار