26/04/2024

آندره روبلف و برتینی به دور دوم مسترز شانگهای صعود کردند

  • توسط مینا
  • 08/10/2019
  • 0

روز سه‌شنبه و در مسابقات تنیس مسترز شانگهای، آندره روبلف ، رکورد بدون شکست خود در بازی‌های رودررو برابر نفر دوم دوره قبلی این مسابقات یعنی برنا کوریچ را به سه پیروزی و صفر شکست ارتقا داد.

صعود آندره روبلف و برتینی به دور بعد تنیس شانگهای

آندره روبلف ، تنیسور روس برای غلبه بر کوریچ ۱۵ ضربه ایس زد و تنها چهار امتیاز از امتیازات مربوط به سرویس اول خود را از دست داد (۳۴ از ۳۸). آندره روبلف فینالیست مسابقات اوپن سن پترزبورگ را که دو هفته پیش برگزار شده بود طی دیداری که یک ساعت و سی و شش دقیقه طول کشید با نتایج ۶-۴، ۷-۶ ازپیش رو برداشت. آندره روبلف ، تنیسور ۲۱ ساله اهل روسیه در مرحله بعد باید به مصاف جان میلمن از استرالیا برود. میلمن موفق شد گیدو پلای آرژانتینی را پس از یک ساعت و پنجاه و یک دقیقه میارزه با نتایج ۶-۳، ۷-۵ از پیش رو بردارد. میلمن روز یکشنبه در دیدار فینال اوپن راکوتن ژاپن برابر تنیسور شماره یک دنیا یعنی نواک جوکوویچ شکست خورده بود. در دیداری دیگر جان ایسنر مانع از آن شد که الکس ده مینار مجوز حضور در مسابقات Next Gen ATP Finals را که ماه نوامبر برگزار خواهد شد کسب کند. ایسنر در این دیدار با استفاده از سرویس‌های خود هرگز با بریک پوینت حریف روبه‌رو نشد و ده مینار را ظرف مدت ۸۱ دقیقه با نتایج ۷-۶ (۱)، ۶-۴ شکست داد. تنیسور آمریکایی ۱۸ ضربه ایس زد. سید شانزدهم مسابقات در تای بریک ست اول نمایشی مقتدر داشت و ده مینار را در گیم نهم ست دوم بریک کرد.

ایسنر در مرحله دوم باید برابر لوکاس پوی از فرانسه قرار بگیرد. پوی برابر وایلدکارت چینی یعنی ژه لی در حالی که یک ست از دست داده بود و در ست دوم نیز ۳-۰ عقب بود به بازی برگشت و با نتایج ۶-۷ (۴)، ۶-۴، ۶-۴ حریف خود را شکست داد. این بازی دو ساعت و دوازده دقیقه طول کشید. اما رایلی اوپلکای آمریکایی که روز شنبه در مرحله نیمه نهایی مسابقات توکیو برابر میلمن باخته بود، در مدت تنها ۶۵ دقیقه برابر دوشان لایوویچ صرب با نتایج ۶-۳، ۶-۴ به پیروزی رسید. اوپلکا با سرویس‌های خوبش ۱۲ امتیاز ایس کسب کرد و تنها چهار امتیاز از سرویس‌های اول خود را از دست داد (۳۱ از ۳۵). اوپلکا حالا برای بازی برابر سید هشتم تورنومنت شانگهای یعنی روبرتو باتیستا آگوت اسپانیایی آماده می‌شود. آگوت در سال ۲۰۱۶ به فینال همین مسابقات رسید و برابر اندی ماری مغلوب شد.

آندره روبلف

متئو برتینی نیز روز سه‌شنبه به مرحله دوم مسابقات مسترز شانگهای رسید تا به تلاش برای کسب سهمیه حضور در مسابقات Nitto ATP Finals که ماه نوامبر برگزار می‌شود ادامه دهد. سید یازدهم و ایتالیایی مسابقات بازی قدرتمندانه یان لنارد استروف آلمانی را خیلی زود خنثی کرد و ظرف تنها ۶۲ دقیقه با نتایج ۶-۲، ۶-۱ به پیروزی دست یافت. برتینی در این دیدار سی و ششمین پیروزی خود در فصل جاری و ۳۰امین پیروزی از تاریخ ۲۲ آوریل را جشن گرفت. برتینی که هفته پیش در جدول رده‌بندی مخصوص کسب سهمیه حضور در مسابقات لندن هشتم بود، با توجه به نمایش‌های خیلی خوب الکساندر زورف و دیوید گافین با ۲۲۳۰ امتیاز به رده ۱۱ سقوط کرد. او حالا با زورف رده هشتمی تنها ۲۵ امتیاز فاصله دارد و این در حالی است که تا برگزاری مسابقات Nitto ATP Finals کمتر از پنج هفته زمان باقی مانده است.

این رویداد از دهم تا هفدهم نوامبر در سالن O۲ شهر لندن برگزار می‌شود. برتینی امسال در مسابقات اوپن مجارستان با غلبه بر کراژینوویچ و مرسدس کاپ با پیروزی برابر اوژه الیاسیم به قهرمانی رسید. او در مرحله بعد به مصاف کریستین گارین از شیلی که دو قهرمانی در این فصل کسب کرده خواهد رفت. در دیگر دیدارهای مرحله اول تورنومنت مسترز شانگهای، هوبرت هورکاز لهستانی گائل مونفیس را از پیش رو برداشت. فلیکس اوژه الیاسیم کانادایی نیز با غلبه بر الکساندر بوبلیک حالا برای بازی با استفانوس تسیتسیپاس آماده می‌شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار