28/03/2024

احتمال تقابل نواک جوکوویچ و راجر فدرر در نیمه نهایی یو اس اوپن

  • توسط سروش
  • 24/08/2019
  • 0

مرد شماره یک جهان و مدافع عنوان قهرمانی مسابقات یو اس اوپن، نواک جوکوویچ در صورت صعود به نیمه نهایی مقابل راجر فدرر قرار خواهد گرفت و در این راه احتمالا با استفانوس تسیتسیپاس یا نیک کیریوس در دور سوم دیدار خواهد کرد.

احتمال تقابل راجر فدرر و نواک جوکوویچ در نیمه نهایی اوپن آمریکا

نواک جوکوویچ یو اس اوپن ۲۰۱۹ را با دیدار برابر مرد شماره ۷۲ جهان روبرتو کاربلا بائنای اسپانیایی شروع خواهد کرد و در دور چهارم مقابل نایب قهرمان یو اس اوپن ۲۰۱۷ کوین ادرسون یا قهرمان سابق این رقابت ها استنیسلاو واورینکا قرار خواهد گرفت. دنیل مدودف روس، مرد شماره پنج جهان که در راه قهرمانی در نخستین مسترز ۱۰۰۰ امتیازی اش در سینسیناتی نواک جوکوویچ را در نیمه نهایی شکست داد، احتمالا حریف یک چهارم نهایی این تنیسور صربستانی خواهد بود. قهرمان پنج دوره یو اس اوپن راجر فدرر هم در دور اول مقابل یکی از تنیسورهای دور مقدماتی قرار می گیرد و حریف احتمالی او در یک چهارم نهایی کی نیشیکوری ژاپنی خواهد بود. دن ایوانز بریتانیایی که در دور اول مقابل آدرین مانارینو قرار می گیرد، احتمالا در دور سوم حریف راجر فدرر خواهد بود، هرچند که هم وطن او کامرون نوری نیز جزو رقیبای احتمالی او است و در دور اول برابر یکی از تنیسورهای دور مقدماتی بازی می کند. به این ترتیب، اگر نواک جوکوویچ و راجر فدرر رقبایشان را شکست دهند در نیمه نهایی برابر هم قرار می گیرند.

راجر فدرر نواک جوکوویچ

رافائل نادال بزرگ ترین نام نیمه پایین جدول است. برنده ۱۸ دوره گرند اسلم ها در دور اول به مصاف جان میلمن استرالیایی خواهد رفت و این در حالی است که مارین چیلیچ، جان ایسنر و فرناندو ورداسکو در این سمت از جدول قرار دارند. الکساندر زوروف احتمالا حریف رافائل نادال در یک چهارم نهایی خواهد بود و دومینیک تیم هم در نیمه نهایی رقیب احتمالی نادال خواهد بود. تنیسور آینده دار کانادایی و مرد شماره ۱۸ دنیای تنیس، فلیکس آگر آلیاسیم نیز در نیمه پایین جدول قرار دارد و در دور اول به مصاف دنیس شاپووالوف خواهد رفت. استفانوس تسیتسیپاس یونانی شانس هشتم قهرمانی، شروع سختی دارد و باید مقابل آندره روبلف روس قرار گیرد و احتمالا در دور بعد مقابل نیک کیریوس استرالیایی بازی خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار