28/03/2024

اندی ماری پس از ۱۴ سال در چلنجر تور شرکت خواهد کرد

  • توسط سروش
  • 24/08/2019
  • 0
اندی ماری

اندی ماری ، مرد شماره یک سابق جهان برای شرکت در رقابت های اوپن رافائل نادال در ماناکور اسپانیا برای هفته آینده آماده می شود؛ این اولین چلنجر تور ماری طی ۱۴ سال اخیر است.

حضور اندی ماری در چلنجر تور

اندی ماری ۳۲ ساله تایید کرد که با رد شدن از رقابت های دوبل یو اس اوپن، تمرکزش را به روی بازی های انفرادی می گذارد و در رقابت های سطح دوم اسپانیا شرکت می کند. بعد از مصدومیت اندی ماری در دور اول اوپن استرالیا و عمل جراحی که انجام داد، سرانجام در رقابت های دوبل کویینز کاپ در ژوئن امسال حاضر شد. پس از آن اندی ماری در رقابت های دوبل اِستبورن، ویمبلدون، اوپن واشنگتن و راجرز کاپ مونترال شرکت کرد اما به توفیقی دست نیافت. هرچند که او از ابتدای این ماه تمرکزش را به روی مسابقات انفرادی معطوف کرده است اما در همان دور اول سینسیناتی هم طی دو ست پیاپی از ریچارد گاسکه فرانسوی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. او سپس چند روز پیش در دور اول اوپن وینستون سالم از تنیس ساندگرن آمریکایی شکست خورد.

اندی ماری

حالا اندی ماری که سابقه سه قهرمانی در گرند اسلم ها را در کارنامه دارد، برای اولین بار از سال ۲۰۰۵ که در مسابقات چلنجر مونس در ۱۸ سالگی شرکت کرده بود، بار دیگر در مسابقات سطح دوم تنیس شرکت خواهد کرد. میشا زوروف که در دور چهارم اوپن استرالیای ۲۰۱۷ ماری را شکست داد نیز در اسپانیا حضور می یابد. لوکاس رُسُل چکی که در دور دوم ویمبلدون ۲۰۱۲ موفق به شکست دادن نادال شده بود نیز در این رقابت ها حاضر خواهد شد. سرگی استاخوفسکی که در ویمبلدون ۲۰۱۳ راجر فدرر را شکست داده بود هم در این مسابقات شرکت خواهد کرد. هرچند که رافائل نادال برای کسب چهارمین قهرمانی اش در یو اس اوپن در نیویورک حاضر است و در این مسابقات حضور نخواهد یافت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار