27/04/2024

مسابقات آزاد تنیس آتلانتا؛ قهرمانی الکس دی مینور در بخش انفرادی

  • توسط سروش
  • 30/07/2019
  • 0
دومنیک اینگلوت آستین کراجیسِک

رقابت های آزاد تنیس ۲۵۰ امتیازی آتلانتا در روز دوشنبه (۲۹ جولای – ۷ مردادماه) با انجام دیدار پایانی مسابقات دوبل به طور رسمی به کار خود در سال ۲۰۱۹ پایان داد. در بخش انفرادی الکس دی مینور قهرمان شد. در بخش دوبل نیز، زوج دومنیک اینگلوت و آستین کراجیسِک قهرمانی را کسب کردند.

قهرمانی الکس دی مینور در مسابقات تنیس آتلانتا

این تورنمنت تنیس از یک هفته پیش در آتلانتای ایالات متحده آمریکا و در بخش مردان برگزار شد و در بخش انفرادی الکس دی مینور از استرالیا و در بخش دوبل نیز زوج دومنیک اینگلوت از بریتانیا و آستین کراجیسِک از آمریکا به مقام قهرمانی رسیدند. در رقابت های انفرادی و در بازی پایانی در روز یکشنبه، الکس دی مینور از استرالیا توانست با برتری برابر تیلور فریتز از کشور میزبان به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد. تنیسور ۲۰ ساله استرالیایی با حساب ۲-۰ و با نتایج ۶-۳ و ۷-۶ توانست بر فریتز آمریکایی غلبه کند و برای نخستین بار فاتح این تورنمنت تنیس گردد. تیلور فریتز در بازی نیمه نهایی توانسته بود، کامرون نُری، نفر دوم برترین تنیس بازان بریتانیا را شکست دهد و پا به دیدار پایانی بگذارد.

الکس دی مینور

در مسابقات دوبل هم زوج دومنیک اینگلوت از بریتانیا و آستین کراجیسِک از آمریکا توانستند بر مایک و باب برایان از آمریکا غلبه کنند و به مقام قهرمانی این تورنمنت تنیس دست یابند. زوج اینگلوت/کراجیسک در دیدار فینال با حساب ۲-۱ و امتیازات ۶-۴، ۶-۷ و ۱۱-۹ موفق به شکست حریفان آمریکایی خود شدند تا با قهرمانی این دو تنیسور، رسما پرونده رقابت های آتلانتا در سال ۲۰۱۹ هم بسته شود. این دهمین سال برگزاری این مسابقات در شهر آتلانتا به حساب می آید و می توان گفت این مسابقات هنوز سال های ابتدایی خود را پشت سر می گذارد. رکوردار قهرمانی در این رقابت ها، جان ایسنر از کشور میزبان با ۵ قهرمانی به حساب می آید و زوج باب و مایک برایان نیز با دو قهرمانی در مسابقات دوبل، بهترین عملکرد را در این تورنمنت تنیس به خود اختصاص داده اند.

دومنیک اینگلوت پس از قهرمانی در مسابقات دوبل آتلانتا در مصاحبه ای کوتاه گفت:

همه چیز برای ما به خوبی پیش رفت. رقبای ما در بازی فینال، بهترین عملکرد را در تاریخ این مسابقات به ثبت رسانده اند و باید گفت آن ها به معنای واقعی کلمه یک تیم هستند. در ست دوم و در تای بریک مقابل آن ها شکست خوردیم و در ست سوم نیز شاهد بازی نزدیکی بودیم. آستین در ست پایانی دو امتیاز باورنکردنی به دست آورد و توانست ما را در بازی نگه دارد و در آخر نیز توانستیم به قهرمانی برسیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار