29/03/2024

به ماریا شاراپووا و ونوس ویلیامز برای مسابقات سینسیناتی، وایلدکارت اهدا شد

  • توسط سروش
  • 30/07/2019
  • 0

ماریا شاراپووا ، تنیسور شماره ۱ سابق زنان جهان و ونوس ویلیامز برای ورود به مسابقات ماه آینده تنیس سینسیناتی که برای حضور در یو اس اوپن آوردگاه مهمی محسوب می‌شود وایلدکارت دریافت کردند.

اهدای وایلدکارت به ماریا شاراپووا و ونوس ویلیامز

این دو، در مرحله اصلی این رویداد که از ۱۲ تا ۱۸ آگوست برگزار خواهد شد به میدان خواهند رفت. ماریا شاراپووا ، تنیسور ۳۲ ساله روس، ۳۶ عنوان قهرمانی تنیس جهان را در کارنامه خود دارد که از جمله آن می‌توان به ۵ عنوان گرند اسلم اشاره کرد و هم اکنون در رتبه هشتاد و یکم دنیا ایستاده است. بهترین عنوان قهرمانی گرند اسلم او به مسابقات اوپن فرانسه در سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد.

او از مصدومیت آزار دهنده‌ای در ناحیه شانه خود رنج می‌برد و بیش از ۴ ماه طول کشید تا به میادین تنیس بازگردد. ماریا شاراپووا عنوان قهرمانی تنیس سینسیناتی سال ۲۰۱۱ را از آن خود کرد و در نیمه‌نهایی مسابقات ۲۰۱۴ اوپن فرانسه که آخرین حضورش در این مسابقات بود بازی را واگذار کرد.

ماریا شاراپووا

ونوس ویلیامز ۳۹ ساله در میان ۴۹ عنوان قهرمانی تنیس جهان، ۷ عنوان قهرمانی گرند اسلم را با خود یدک می‌کشد و ۹ بار نیز در رقابت‌های گرنداسلم نائب قهرمان شده است. ستاره آمریکایی دنیای تنیس با رتبه پنجاه و یکم دنیا، قهرمانی تنیس انفرادی المپیک ۲۰۰۰ سیدنی را در کارنامه خود دارد و به همراه خواهر خود، سرنا ۳ عنوان قهرمانی تنیس تیمی را در المپیک کسب کرده است. ونوس ویلیامز، از زمان ۲۵ سالگی که در اولین مسابقات جهانی شرکت کرد، هفتمین حضور خود در رقابت‌های تنیس سینسیناتی را تجربه می‌کند و بهترین حضورش در این رقابت‌ها به نیمه‌نهایی سینسیناتی سال ۲۰۱۲ برمی‌گردد که آن مسابقه را به حریف خود واگذار کرد. ونوس ویلیامز که پنج عنوان قهرمانی تنیس انفرادی ویمبلدون را از آن خود کرده است، در آخرین حضورش در این رقابت‌ها در راند اول به کوکو گوف، تنیسور ۱۵ ساله آمریکایی بازی را واگذار کرد.

آندره سیلوا، مسئول برگزاری مسابقات اظهار داشت:

ماریا و ونوس دو قهرمان بزرگ تاریخ تنیس هستند. امیدواریم که آن‌ها در رقابت‌های جهانی به ما ملحق شوند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار