25/04/2024

رافائل نادال در سید یک مسابقات راجرز کاپ قرار گرفت

  • توسط سروش
  • 30/07/2019
  • 0

رافائل نادال در سید ۱ مسابقات راجرز کاپ در مونرتال به میدان خواهد رفت و بارتی نیز در رده بانوان برای مسابقات راجرزکاپ تورنتو در سید ۱ قرار گرفته است.

رافائل نادال در سید یک مسابقات راجرز کاپ

رافائل نادال به عنوان تنیسور شماره ۲ جهان، بالاترین رتبه را در میان شرکت کنندگان این مسابقات دارا است و تنها عضوی از سه غول تنیس دنیاست که در تورنتو به میدان می‌رود. نواک جوکوویچ هفته پیش از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد و راجر فدرر نیز پس از آن که در مسابقات ویمبلدون ۵ ست خسته‌کننده بازی را به جوکوویچ واگذار کرد اعلام داشت که در این مسابقات شرکت نمی‌کند. این انصراف‌ها موجب شد که دومینیک سم اتریشی، تنیسور شماره ۴ دنیا در سید دوم قرار گیرد. رافائل نادال اسپانیایی ۴ عنوان قهرمانی راجرز کاپ را در کارنامه خود دارد که مسابقات سال قبل تورنتو نیز در زمره این قهرمانی هاست.

رافائل نادال

سید بندی بانوان مسابقات راجرز کاپ

بارتی برای دومین عنوان قهرمانی خود می‌جنگد. وی علیرغم باخت در راند چهارم مسابقات تنیس ویمبلدون، تنیسور شماره ۱ بانوان دنیاست. این تنیسور استرالیایی در سال جاری موفق به کسب ۳ عنوان قهرمانی شده است که از جمله آن می‌توان به اولین گرند اسلم او در مسابقات اوپن فرانسه اشاره کرد. نائومی اوساکا از ژاپن، تنیسور شماره ۲ بانوان دنیا در سید ۲ مسابقات تورنتو قرار دارد و کارونیکا پلسیکوا از جمهوری چک را پشت سر خود می‌بیند.

مرحله اصلی هر دو رقابت بانوان و آقایان روز ۵ آگوست برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که رقابت‌های راجرز کاپ از ۱۳۸ سال پیش آغاز شد و ایوان لندی از چکسلاواکی سابق با ۶ عنوان قهرمانی بهترین عملکرد را در این تورنمنت از خود نشان داده است. در مسابقات سال ۲۰۱۸ در تنیس انفرادی رافائل نادال در رده آقایان و سیمونا هالپ در رده بانوان موفق به قهرمانی در این رقابت‌ها شدند و در تنیس دو نفره هنری کورتینن و جان پیرز از بخش آقایان و اش بارتی و دمی اسکارز در بخش بانوان در سکوی اول ایستادند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار