25/04/2024

اندی ماری: در مسابقات وینستون سالم از خودم انتظار بالایی نخواهم داشت

  • توسط سروش
  • 20/08/2019
  • 0

اندی ماری بریتانیایی در مصاحبه ای گفته امیدوار است در دومین تورنمنت انفرادی خود در بازگشتش به مسابقات تنیس پس از مصدومیت شدید لگن بتواند چند بازی پیش برود.

ابراز امیدواری اندی ماری برای نتیجه گرفتن در وینستون سالم

شماره یک اسبق رنکینگ تنیس مردان، هفته گذشته در برابر ریچارد گاسکه در مسابقات مسترز سینسیناتی در دو ست پیاپی و با نتیجه ۶-۴ و ۶-۴ شکست خورد. آن دیدار اولین مسابقه انفرادی تنیسی بود که ماری پس از اوپن استرالیا که در ابتدای سال میلادی برگزار شده بود تجربه می کرد. اندی ماری پس از حذف از سینسیناتی در مصاحبه ای عنوان کرد که در مسابقات یو اس اوپن که از چهارم شهریور ماه آغاز خواهد شد، شرکت نخواهد کرد. ماری روز دوشنبه در برابر تنیس سندگرن، رقیبی از آمریکا قرار خواهد گرفت. این مسابقه در مرحله اول رقابت های تنیس اوپک وینستون سالم برگزار خواهد شد. اندی ماری در گفتگو با BBC در رابطه با این دیدار گفت:

در این سطح، تمام مسابقات دشوار هستند و زمانی که شما برای مدت زمان زیادی دور از میادین بوده اید و با توجه به سنگینی عمل جراحی که من داشتم، بازگشت به حالت عادی طول خواهد کشید. من انتظار بالایی نخواهم داشت، اما قطعا دوست دارم تلاش کنم و همین مدت در بازی ها به پیروزی برسم. پس قصد دارم در این تورنمنت چند بازی پیشروی داشته باشم و امیدوار باشم که روند خوبی را طی کنم.

در حال حاضر، کارولینای شمالی (محل برگزاری مسابقات وینستون سالم) بسیار گرم است و هوا رطوبتِ شدیدا بالایی دارد. ماری اولین بازی خود را در ساعت ۱۹:۰۰ به وقت محلی برگزار خواهد کرد. در این زمان درجه حرارت هوا ۳۰ درجه خواهد بود، هرچند به نظر می رسد دما ۳۷ درجه باشد. رقیب ماری، سندگرن در سال ۲۰۱۸ و در رقابت های اوپن استرالیا به مرحله نیمه نهایی رسید. وی همچنین در مسابقات ویمبلدون سال جاری تا مرحله چهارم پیشروی کرد. سندگرن اما از آن زمان تا به امروز در هر سه دیدار خود در آمریکای شمالی که بر روی زمین تنیس سخت برگزار شده بود، شکست خورده است.

اندی ماری

ماری که تاکنون در مقابل سندگرن بازی نکرده است، راجب این بازیکن گفت:

سندگرن با بازی بر روی زمین های تنیس سخت آمریکایی بزرگ شده است. او به خوبی جا به جا می شود و سریع است؛ سندگرن یک ورزشکار خوب است. زمانی که او بسیار جوان بود کمی با هم تمرین کردیم، با او و یک بازیکن دیگر به نام رایان ویلیامز؛ ایوان لندل آن ها را با خود آورده بود تا با من تمرین کنند. پس در واقع زمانی که ۱۸ یا ۱۹ ساله بود، من کمی با او تمرین کرده بودم.

برنده این دیدار در مرحله دوم به مصاف سید دوم مسابقات و شماره ۳۸ تنیس جهان یعنی دنیس شاپووالوف خواهد رفت. تورنمنت وینستون سالم در مرکز تنیس ویک فارست برگزار خواهد شد. این مرکز درست در کنار یک استادیوم ۳۱,۰۰۰ نفری قرار دارد که تیم فوتبال آمریکایی دانشگاهی ویک فارست بازی های خانگی خود را در آن برگزار می کند. اندی ماری در ادامه صحبت هایش گفت:

دانشگاه وِیک فارست و امکاناتی که در اینجا وجود دارد غیرقابل باور است. تعدادی از دوستان من اینجا تنیس دانشگاهی بازی می کردند و اوقات خوشی داشتند. کمک مربی تیم تنیس این دانشگاه کریس ایتون است که در دیویس کاپ برای بریتانیا بازی کرده بود. به نظر او عاشق این مجموعه ورزشی شده است.

دن ایوانز دیگر بریتانیایی حاضر در این مسابقات است و به عنوان سید پنجم با قرعه استراحت در مرحله اول روبرو شد و به دور بعد صعود کرد. اما در بخش دوبل این مسابقات، جو سالیسبوری بریتانیایی با هم تیمی آمریکایی خود رجیو رم در سید دوم قرار گرفته است. زوج حاضر در مسابقات سینسیناتی یعنی جیمی ماری و نیل اسکوپسکی نیز در این رقابت ها حاضرند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار