18/04/2024

اندی ماری در مسابقات تنیس مسترز شانگهای شرکت خواهد کرد

  • توسط سروش
  • 14/09/2019
  • 0

اندی ماری که اخیرا پس از یک مصدومیت سنگین به مسابقات انفرادی تنیس بازگشته است، با استفاده از یک دعوت ‌نامه (وایلد کارت)، مجوز حضور در مسابقات مسترز شانگهای را که ماه بعد برگزار خواهد شد دریافت کرده است.

حضور اندی ماری در تنیس شانگهای

این بازیکن ۳۲ ساله که در گذشته برای مقطعی نفر اول ورزش تنیس بود، در ماه ژانویه یک عمل جراحی لگن را پشت سر گذاشت. این بازیکن پرافتخار در مسابقات ژوهای که از تاریخ ۲۳ سپتامبر آغاز خواهد شد به مسابقات ATP Tour بازمی‌گردد. اندی ماری که متولد کشور اسکاتلند است قبل از تنیس شانگهای در مسابقات اوپن چین به میدان خواهد رفت و هفته بعد از آن، در رویداد داخل سالن آنتورپ حضور خواهد داشت. ماری تا پیش از این، در دوره‌های مختلف تنیس مسترز شانگهای، چهاربار به فینال رسیده و سه بار قهرمانی این رویداد را تجربه کرده است. مسابقات شانگهای، تنها رقابت مسترز تنیس است که در آسیا برگزار می‌شود. او وقتی در سال ۲۰۱۰ راجر فدرر را شکست داد به جوان‌ترین قهرمان این تورنومنت تبدیل شد. او همچنین در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۶ نیز جام قهرمانی همین مسابقات را بالای سر برد.

اندی ماری

اندی ماری خودش در این رابطه گفته است:

من واقعا بی‌صبرانه منتظر بازگشت به شانگهای هستم، تورنومنتی که در گذشته در آن به موفقیت رسیده‌ام. از مسابقات شانگهای به‌خاطر وایلد کارت تشکر می‌کنم. این که بازگشت خود به مسابقات را ادامه دهم و در کشور چین بیشتر تنیس بازی کنم عالی است. شانگهای یک شهر فوق‌العاده است. من اینجا احساس راحتی دارم و طرفداران همیشه از من حمایت می‌کنند.

اندی ماری که پس از مصدومیتش برای اولین ‌بار در بخش دوبل بازگشت خود را کلید زد، اولین مسابقه در بخش انفرادی را یک ماه پیش در مرحله اول تنیس سینسیناتی انجام داد که طی آن به ریچارد گاسکه که رتبه ۴۱ جهان را داشت شکست خورد. ماری پس از آن در وینستون-سالم بعد از دو مرحله پیشروی به تنیس سندگرن «رتبه ۶۸ جهان» هم باخت. تنیسور بریتانیایی سپس در مسابقات سطح چلنجر در مایورکا شرکت کرد. ماری همچنین، یک هفته بعد از شانگهای، برای مسابقات اوپن اروپا در آنتورپ نیز ثبت ‌نام کرده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار