25/04/2024

اندی ماری از برنامه غذایی خود در راه آماده سازی می گوید

  • توسط محمد رضا شیری
  • 18/09/2019
  • 0
تنیس-اندی ماری

اندی ماری ستاره بریتانیایی جهان تنیس که خود را آماده بازگشت به رقابت ها می کند معتقد است رژیم غذایی جدیدش نقش مهمی در برنامه آماده سازی او داشته است.

اندی ماری صحبت های جالبی در خصوص برنامه غذایی خود کرده است.

اندی ماری در این خصوص گفته است:

من یک متخصص تغذیه دارم که با برنامه او پیش می روم تا بدانیم که برنامه غذایی من به بهبود عملکردم کمک می کند. تغذیه من بسیار سالم است. میزان زیادی سالاد مصرف می کنم. همچنین مرغ کباب شده و مقدار زیادی میوه. و البته مقدار کافی مایعات زیرا عاملی بسیار مهم است. از برخی مواد خوراکی مانند شیرینی ها و بیسکوییت دوری می کنم. همچنین مدتی از گلوتن نیز دوری کردم. دقیقا زمانی که در حال تلاش برای کاهش التهاب لگن خود بودم. و این به معنی این است که برای مدتی نان و ماکارونی مصرف نکردم.

تنیس-اندی ماری

ماری ادامه داد:

همچنین الکل مصرف نمی کنم. قبل از بازی های بزرگ سعی می کنم آماده سازی کاملی داشته باشم و بدانم که در برابر حریف با چه برنامه ای بازی خواهم کرد. معمولا یک ساعت الی یک ساعت و نیم قبل از مسابقه آخرین وعده خود را که معمولا مرغ و برنج است مصرف می کنم و سپس به همراه فیزیوتراپ و گروه خود مشغول به گرم کردن می شوم تا اطمینان پیدا کنم از نظر ذهنی و بدنی آماده حضور در زمین هستم. بلافاصله بعد از مسابقه به ماساژ و فیزوتراپی می روم. در این زمان گروهم کنار من هستند و معمولا درباره مسابقه صحبت می کنیم. همچنین از حمام آب سرد نیز استفاده می کنم زیرا برای ریکاوری ماهیچه هایم بسیار موثر است و به این صورت برای بازی در روز بعد آماده می شوم. همچنین یک ساعت بعد از خروج از مسابقه یک وعده غذایی می خورم.

ماری در نظر دارد که در اواخر سپتامبر و در مسابقه پکن و شانگهای به رقابت ها بازگردد. همچنین حضور در ATP CUP و اوپن استرالیا در ژانویه از دیگر برنامه های ماری است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار