26/04/2024

اندی ماری برای بازگشت مجدد به میادین تنیس در سال ۲۰۱۹ تلاش می کند

  • توسط سروش
  • 17/06/2019
  • 0

اندی ماری ، تنیسور برجسته بریتانیایی که دوران مصدومیتش را می گذراند، در تلاش برای بازگشت به میادین تنیس در سال ۲۰۱۹ خواهد بود. هر چند بعید به نظر می رسد که او بتواند خودش را به گرنداسلم US Open برساند.

اندی ماری در آستانه پایان دوران مصدومیتش قرار دارد

مرد شماره یک سابق تنیس دنیا که در ژانویه و در مسابقات اوپن استرالیا در پنج ست مغلوب روبرتو باتیستا آگوت شده بود، تصمیم گرفت که برای درمان مصدومیت خود، موقتا با دنیای تنیس وداع داشته باشد. این تنیسور ۳۲ ساله اما با عزمی راسخ تصمیم خود را برای برگشت به مسابقات تنیس گرفته و به نظر نمی رسد مصدومیت ران او نیز بتواند جلوی بازگشت مجدد او را بگیرد.

ماری در این باره می گوید:

هنوز کارهای بسیاری برای انجام دادن دارم. فعلا به مانند یک کودک، آرام قدم برمی دارم.

او در ادامه صحبت هایش می گوید:

احساس خوبی دارم، درد پایم بسیار کمتر شده و از انجام تمرینات لذت می برم. تمام وقت من فعلا به تمرین کردن می گذرد. فکر نمی کنم پس از پایان مسابقات ویمبلدون مشکلی برای راه رفتن عادی و قدم برداشتن داشته باشم. در حال حاضر، شرایط من نسبت به گذشته بهتر شده و می توانم به خوبی بر روی زمین مسطح قدم بردارم. خیلی امیدوارم که بتوانم امسال (۲۰۱۹) مجددا به میادین تنیس برگردم و در حال حاضر بسیار از شرایطم خوشحال و راضی هستم.

تنیس اندی ماری

ماری در مورد حضور احتمالی اش در مسابقات پیش رو می گوید:

من نیازی ندارم تا به صورت تک نفر پس از مسابقات ویمبلدون و یا رقابت های آزاد آمریکا بازی کنم. شما می دانید، من کاری را انجام می دهم که به آن علاقه دارم. اگر امکان بازی در این مسابقات را داشتم که شرایط ایده آلی خواهد بود، ولی فکر نکنم این اتفاق رخ دهد. حضور من در مسابقات تنیس ممکن است کمی بیشتر طول بکشد.

همان طور که گفته شد اندی ماری از ژانویه و بازی مقابل روبرتو باتیستا هنوز در هیچ مسابقه و یا رویداد تنیسی حاضر نشده است. موضوع بازگشت به میادین تنیس با وجود چنین مصدومیت هایی اتفاق تازه ای نیست. در سال ۲۰۱۸، باب برایان تنیسور آمریکایی پس از مصدومیتِ سختی که داشت، پنج ماه بعد توانست سلامتی خود را به دست آورده و به دنیای مسابقات تنیس بازگردد. اندی ماری با تمریناتی که پشت سر می گذارد، بسیار امیدوار است که بتواند تا قبل از اینکه سال ۲۰۱۹ به پایان برسد، به دنیای تنیس بازگردد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار