24/04/2024

مسابقات تنیس Noventi Open 2019؛ راجر فدرر مصمم به کسب دهمین قهرمانی خود

  • توسط سروش
  • 17/06/2019
  • 0

مسابقات تنیس Noventi Open در سال 2019 از فردا 17 ژوئن شروع می شود و به مدت شش روز تا 23 ژوئن به طول می انجامد. راجر فدرر ، مرد افسانه ای دنیای تنیس این فرصت را خواهد داشت تا در این رقابت ها که در شهر هالی آلمان برگزار می شود، به مقام قهرمانی برسد.

راجر فدرر همچنان به دنبال کسب مقام در مسابقات تنیس است

فدرر در گام نخست مسابقات تنیس باید در روز دوشنبه در بازی افتتاجیه به مصاف جان میلمان از استرالیا برود. میلمانِ 30 ساله، در مسابقات US Open 2018 موفق شده بود تا مرحله یک چهارم این مسابقات نیز بالا بیاید که در این مرحله او با شکست برابر نواک جوکویچ صرب، از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند. راجرز فدرر در سال 2017 موفق به قهرمانی در این تور تنیس ATP شده بود ولی در سال گذشته با شکست برابر برنا کوریچ از کرواسی، نتوانست قهرمانی خود را در این رقابت ها تکرار نماید و حال این فرصت را دارد تا با عبور از سد رقبای خود در این مسابقات دیداری انتقامی را برابر این تنیسور کروات برگزار نماید.

راجر فدرر تنیس

راجر فدرر در صورت برتری در دیدار نخستِ خود، در بازی دوم خود نیز کار آسانی نخواهد داشت. مرد شماره 3 حال حاضر تنیس جهان باید به مصاف جو ویلفرد سونگا از کشور فرانسه برود. سونگای 34 ساله رنکینگ شماره 5 دنیا را در اختیار خود دارد و جدال این دو تنیسور بزرگ در زمین چمنِ هالی می تواند جذابیت های زیادی را به همراه داشته باشد. هرچند سونگا در شش دیدار گذشته خود مقابل تنیسور افسانه ای سوئیسی شکست را پذیرا شده است. اگر فدرر بتواند در مسابقات 2019 به مقام قهرمانی برسد، او می تواند دهمین قهرمانی خود در این مسابقات را جشن بگیرد. پس از فدرر که رکوردار قهرمانی در این مسابقات است، یوگنی کافلنیکوف، تنیسور بازنشسته اهل روسیه با سه قهرمانی در جایگاه بعدی قرار می گیرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار