29/03/2024

رقابت های تنیس ناتینگهام انگلیس ؛ دان ایوانز در مرحله نیمه نهایی

  • توسط سروش
  • 17/06/2019
  • 0
تنیس دان ایوانز

اکنون رقابت های تنیس ناتینگهام انگلیس در حال برگزاری است و دان ایوانز از بریتانیا توانست به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود نماید.

ایوانز به مرحله نیمه نهایی رقابت های تنیس ناتینگهام انگلیس صعود کند

در مرحله نیمه نهایی رقابت های تنیس ناتینگهام انگلیس ایوانز با برتری برابر دومنیک کوئپفر تنیس باز آلمانی، در مرحله یک چهارم پایانی توانست جواز حضور در بین چهار تنیسور برتر این تورنمنتِ تنیس که جایزه آن 64 هزار پوند می باشد را به دست آورد. ایوانز 29 ساله موفق شد در این دیدار که 2 ساعت و 41 دقیقه به درازا کشید، بر حریف آلمانی خود با نتایج 7-6، 6-7 و 6-4 غلبه کند. حریف بعدی این تنیسور بریتانیایی، گو سوئدا تنیسور کهنه کار و 34 ساله ژاپنی است که دان ایوانز شنبه باید برای رسیدن به مرحله فینال با او به رقابت بپردازد. سوئدای ژاپنی در دومین بازی خود موفق به شکست لوکاس رُسُل تنیسور اهل جمهوری چک شد. تنیسور 34 ساله ژاپنی با نتایج مشابه 6-4 بر این تنیسور 33 ساله فائق آید تا حریف دان ایوانز در مرحله نیمه نهایی شود. دان ایوانز که هم اکنون رتبه 70 بهترین تنیسورهای جهان را در اختیار دارد در حالی پا به این مسابقات می گذارد، که به علت استفاده از کوکائین به مدت یک سال از سوی اتحادیه جهانی تنیس محروم شده بود و حال برای بالا بردن رتبه خود، مصمم به فتح رقابت های تنیس ناتینگهام است.

در رقابت های زنان این مسابقات نیز جمعه، دُنا وکیچ از کرواسی موفق به شکست تاتجانا ماریا از کشور آلمان در مرحله نیمه نهایی شد. تنیسور 22 ساله کروات با نتایج 5-7، 6-0 و 6-0 موفق به شکست حریف خود از آلمان شد تا به عنوان یکی از فینالیست های این رقابت ها شناخته شود. در دیگر مسابقه این مرحله نیز، جنیفر برَدی از ایالات متحده به مصاف کارولین گارسیا از فرانسه رفت که در پایان این تنیسور فرانسوی بود که با نتیجه 2-1 و با امتیازاتِ 4-6، 6-3 و 4-3 موفق به صعود به مرحله پایانی تورنمنت ناتینگهام شد. البته شرایط نامساعد آب و هوایی و عدم پیش بینی های لازم در این مورد، انتقاد برخی از مربیان تنیسورهای حاضر در این مسابقات را نیز در پی داشته است.

رقابت های تنیس ناتینگهام انگلیس دنا وکیچ

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار