26/04/2024

اندی ماری پس از پنج ماه از دوران مصدومیت و عمل جراحیش سخن میگوید

  • توسط سروش
  • 20/06/2019
  • 0

اندی ماری ، تنیسور برجسته بریتانیایی روز چهارشنبه تصمیم می گیرد که در رقابت های تنیس لندن شرکت کند یا خیر. تنیسور ۳۲ ساله اهل گلاسکو در گفتگو با بخش ورزشی شبکه BBC از شرایط خود و مصدومیتش می گوید.

اندی ماری در مورد دوران مصدومیتش صحبت هایی را مطرح کرد

اندی ماری پنج ماه پیش و در مسابقات اوپن استرالیا از ناحیه لگن مصدوم شد و با چشمانی اشک آلود با هوادارانش در ملبورن خداحافظی کرد. شایعات زیادی مبنی بر خداحافظی همیشگی او از دنیای تنیس به گوش می رسید ولی او مصمم به بازگشت به میادین تنیس بود.

ماری درباره آن روزهای تلخ می گوید:

وقتی پنج ماه پیش مصدومیتم تشدید شد، فکر می کردم که دوران بازنشستگی من فرا رسیده است. از این موضوع خیلی ناراحت بودم. سعی می کردم اوقات فراغتم را با بازی کردن با فرزندانم بگذرانم. من حتی قادر به انجام کارهای روزمره همچون بستن بند کفش و حتی پوشیدن جوراب هم نبودم. درد وحشتناک در ناحیه لگن و رانم یک لحظه نیز مرا رها نمی‌کرد. اما خب شرایط فرق کرده و اوضاع طوری پیش رفته که من به صورت داوطلبانه می‌توانم در بخش دونفره (دوبل) تنیس لندن شرکت کنم.

اندی ماری در ادامه صحبت هایش می‌گوید:

انتظار نداشتم که شرایط به این شکل رقم بخورد. نمی‌دانستم که پس از عمل جراحی ام، آینده من چگونه خواهد بود؟ من بیشتر نگران راه رفتن و زندگی عادی خود بودم تا اینکه دوباره به میادین تنیس برگردم. لحظه مهم زندگی من، ملاقات با «سارا موری هد» بود. کسی که جراحی من را در ژانویه پذیرفت. من از قبل می دانستم که او به عنوان جراح توانسته لگنِ مادر ملکه (انگلیس) را نیز جراحی کند و پزشک معتبر و نام آشنایی در حرفه خودش به حساب می‌آمد. اما نمی‌دانستم که او چگونه عمل جراحی بر روی یک ورزشکار را قبول خواهد کرد؟

اندی ماری

برترین تنیسور بریتانیا در مورد ملاقات با پزشک جراحش اظهار کرد:

من اواخر ژانویه و هنگامی که از ملبورن به لندن آمدم با او ملاقات کردم. حدود یک ساعت با یکدیگر صحبت کردیم و در آخر از او پرسیدم: چگونه من بدانم که شما می‌توانید قادر به انجام این کار هستید؟ او فقط به یک جمله بسنده کرد و در جواب من گفت: خب، شما نمی‌دانید! احساس کردم که او با من صادق است و به همین دلیل نیز احساس خوبی پیدا کردم. او به من به طور حتم قول نداد که دوباره بتوانم به دنیای تنیس برگردم. او فقط به من گفت که چه چیزی انتظار مرا خواهد کشید. خودم هم دوست نداشتم کسی وعده الکی به من بدهد و بگوید که حتما پنج ماه دیگر می‌توانم بازی کنم. او فقط شرایطی که من با آن روبرو خواهم شد را توضیح داد.

به هر حال چندین ماه از آن دوران می‌گذرد و عمل من نیز به لطف او موفقیت آمیز بود. حال من در نقطه ای قرار گرفته ام که امیدوارم بتوانم هر چه زودتر به شرایط مسابقه برگردم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار