25/04/2024

الکس کورتا: تصمیم اندی ماری مبنی بر عدم شرکت در تنیس سینسیناتی صحیح بود

  • توسط محمد رضا شیری
  • 20/08/2019
  • 0
اندی ماری

الکس کورتا، تنیسور شماره 2 سابق دنیا معتقد است که اندی ماری تصمیم صحیحی گرفته تا در تنیس سینسیناتی 2019 آمریکا شرکت نکرده است. این در حالی است که وی در هفته جاری در مسابقات وینستون سالم شرکت خواهد کرد.

غیبت اندی ماری در تنیس سینسیناتی 2019 آمریکا به سود او است

در مصاحبه با یورو اسپورت، الکس کورتا که در حال حاضر یکی از کارشناسان اصلی تنیس در تلویزیون است، بیان کرد:

تنیس سینسیناتی 2019 آمریکا هیچ تغییری برای اندی ایجاد نمی کند. شاید او حتی در این مسابقات آسیب می دید و به همین دلیل معتقدم که تصمیم او مبنی بر عدم حضور در این مسابقات، صحیح بود. بازی در این رقابت ها انرژی زیادی طلب می کند. شما باید به آن جا رفته و با 5 نفر برتر تنیس رقابت کنید. نکته اش چیست؟ شاید یک یا دو مسابقه را ببرید و به دور سوم را پیدا کنید ولی هیچ تغییری برای شما رخ نمی دهد. هنگامی که او به ریتم بازی کردن دست یافت، شاید بتواند در تورنمنت آسیا بازی کرده یا در مسابقات پایان سال حضور یابد. سپس برای مسابقات فصل آینده آماده خواهد بود ولی در حال حاضر حضور در تورنمنت آمریکا و بازی با 5 تنیسور برتر دنیا واقعا برای اندی سخت است.

اندی ماری

اندی ماری در خصوص روند بهبودی و تمرینات ریکاوری خود اظهار داشت:

وقتی بیرون می رفتم و گلف بازی می کردم یا با سگم قدم می زدم، دردی حس نمی کردم. بنابراین شما اشتیاق بیشتری پیدا می کنید که بیرون بروید و کارهای بیشتری انجام دهید. قبل از آن، من اصلا نمی خواستم جایی بروم. می خواستم پایم را حرکت دهم ولی انجام آن برای پایم دردناک و مضر بود. من نیز بسیار هیجان زده ام که کارهایی که نیاز دارم را انجام دهم. شما نمی خواهید فقط ذهن تان روی تنیس و مفاصل تان متمرکز باشد که البته فکر من برای چند سال این گونه بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار