20/04/2024

برنامه مسابقات دور اول تنیس اوپن آمریکا مشخص شد

  • توسط سروش
  • 25/08/2019
  • 0

سرنا ویلیامز و ماریا شاراپووا اولین مسابقه دوشنبه شب اوپن آمریکا را برگزار خواهند کرد و قهرمان ۲۰ دوره گرند اسلم ها راجر فدرر هم در ورزشگاه آرتور اش، کارش را در آخرین گرند اسلم سال شروع می کند.

برنامه دور اول مسابقات تنیس اوپن آمریکا

پس از پایان بازی های مقدماتی، سازمان تنیس ایالات متحده روز جمعه برنامه دو روز ابتدایی آخرین گرند اسلم سال را منتشر کرد. سرنا ویلیامز آمریکایی که شانس هشتم قهرمانی است، تلاش می کند تا با بیست و چهارمین قهرمانی اش در گرند اسلم ها به رکورد مارگارت کورت استرالیایی برسد. سرنا رکورد ۱۹ پیروزی و تنها ۲ شکست را برابر شاراپووایی که سابقه پنج قهرمانی گرند اسلم را در کارنامه دارد، به ثبت رسانده است. راجر فدرر سوئیسی هم کارش در این رقابت ها را با دیدار مقابل سامیت ناگال هندی شروع می کند. اشلی بارتی استرالیایی که در اوپن فرانسه امسال هم به قهرمانی رسید، یکی دیگر از بازی های مهم دوشنبه را برابر زرینا دیاز قزاقستانی برگزار می کند. نواک جوکوویچ، مرد شماره یک جهان و مدافع عنوان قهرمانی یو اس اوپن که در تلاش است پنجمین قهرمانی اش در شش گرند اسلم اخیر را به دست آورد، به مصاف روبرتو کاربلا بائنای اسپانیایی می رود. در بازی های روز دوشنبه در ورزشگاه لوییز آرمسترانگ، کارولینا پلیسکووای چکی که شانس سوم قهرمانی هم محسوب می شود در مسیر رسیدن به نخستین گرند اسلمش باید با هم وطنش ترزا مارتینکووا مصاف دهد. پرنجش گانسواران هندی هم مقابل شانس پنجم قهرمانی اوپن آمریکا ، دنیل مدودف روس قرار می گیرد و ژنگ سایسای چینی نیز برابر قهرمان هفت دوره گرند اسلم ها ونوس ویلیامز صف آرایی می کند.

اوپن آمریکا نواک جوکوویچ

بازی های روز سه شنبه ورزشگاه آرتور اش با دیدار مدافع عنوان قهرمانی اوپن آمریکا ، نائومی اوساکای ژاپنی در برابر آنا بلینکووای روس آغاز می شود. بعد از آن دومینیک تیم اتریشی که شانس چهارم قهرمانی محسوب می شود به مصاف توماس فابیانوی ایتالیایی می رود. رافائل نادال اسپانیایی مرد شماره دوی تنیس جهان سه شنبه شب مقابل جان میلمن استرالیایی ای قرار می گیرد که سال گذشته در دور اول بازی ها راجر فدرر را شکست داده بود. اسلون استیونز قهرمان یو اس اوپن ۲۰۱۷ که شانس یازدهم قهرمانی است در ورزشگاه لوییز آرمسترانگ به مصاف آناستازیا پوتاپووای روس می رود. از دیگر مسابقات مهم سه شنبه شب می توان به دیدار استفانوس تسیتسیپاس یونانی با آندره روبلف روس و سیمونا هالپ رومانیایی که ماه گذشته سرنا ویلیامز را در فینال ویمبلدون شکست داد با نیکول گیبس آمریکایی اشاره کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار