26/04/2024

بیانکا آندرسکو ، بنچیچ و وندروسووا از اوپن پن پاسیفیک کناره‌گیری کردند

  • توسط مینا
  • 14/09/2019
  • 0

بیانکا آندرسکو ، بانوی شماره پنج دنیای تنیس به دلیل مصدومیت زانوی راستش از حضور در اوپن توری پن پاسیفیک کناره گیری کرد.

کناره گیری بیانکا آندرسکو از اوپن پن پاسیفیک

بیانکا آندرسکو ، قهرمان یو اس اوپن ۲۰۱۹ به سومین ستاره‌ای تبدیل شد که به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در اوپن توری پن پاسیفیک شرکت کند. بیانکا آندرسکو که در دو ست متوالی موفق به شکست سرنا ویلیامز در فینال یو اس اوپن شد بخاطر مصدومیت زانوی پای راستش نمی‌تواند در این مسابقات که در ژاپن برگزار می‌شود شرکت کند؛ پیش از این بلیندا بنچیچ بخاطر مصدومیت پای چپ و مارکتا وندروسووا به دلیل مصدومیت مچ دست چپش نامشان از جدول قرعه‌کشی این رقابت‌ها خط خورده بود. بیانکا اندرسکو در مصاحبه‌ای گفت:

از اینکه اوپن توری پن پاسیفیک امسال را از دست دادم ناراحتم. می‌دانم که این بزرگترین رقابت تنیس بانوان است که در ژاپن برگزار می‌شود و امیدوارم به‌زودی تجربه حضور در آنجا را بچشم.

بیانکا آندرسکو

بلیندا بنچیچ که در نیمه نهایی یو اس اوپن مغلوب آندرسکو شده بود هم در مصاحبه‌ای از اینکه قادر به حضور در این مسابقات نیست ابراز تاسف کرد:

از اینکه نمی‌توانم امسال به اوساکا بیایم و در اوپن توری پن پاسیفیک شرکت کنم ناراحتم. همیشه عاشق بازی کردن در کشور ژاپن و در مقابل تماشاگران پرشوری که آنجا حضور دارند هستم، اما پیش از اینکه به آسیا بروم باید اندکی به پایم استراحت دهم. سال بعد قطعاً به ژاپن می‌آیم و امیدوارم تا امسال هم شاهد رقابت خوبی در آنجا باشیم‌.

افرادی که از این کناره‌گیری‌ها خوشحال می‌شوند آلیسون ریسکه، یولیا پوتینتسوا و مونیکا پویگ هستند؛ پویگ امسال برای اولین بار جواز حضور در دور اصلی این رقابت‌ها را به دست آورده است. دور اصلی اوپن توری پن پاسیفیک از ۱۶ سپتامبر آغاز می‌شود و تا ۲۲ سپتامبر ادامه دارد. کارولینا پلیسکووا در فینال سال گذشته با نتایج ۶-۴، ۶-۴ در برابر نائومی اوساکای ژاپنی شکست خورد و قهرمانی را از دست داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار