25/04/2024

راه های جدید تحلیل مسابقات تنیس در تورنومنت ATP

  • توسط آزاده یوسفی
  • 10/07/2019
  • 0
ایجاد راه های جدید برای استفاده از تجزیه و تحلیل در تور ATP

در این مقاله می خواهیم به راه های جدید تحلیل مسابقات تنیس بپردازیم. آمار و تنیس، دو قسمت درهم تنیده در دنیای ورزش نیستند، گرچه آمار قسمتی از رایج‌ترین بخش‌های تنیس ها است اما بیشتر برای ارائه موضوع سخنرانی برای مفسران، به جای ارائه بینش پیچیده است. اما اگر به درستی استفاده شود، این آمار می تواند به ورزشکاران کمک کند که کمتر آسیب ببینند. علاوه بر این، آن‌ها می توانند تنیس را به دوران جدیدی ببرند، جایی که توانایی ذهنی برابر با توانایی فیزیکی است. تجزیه و تحلیل حتی می تواند کمک کند که پیش‌بینی کند که کدامیک از مسابقات به احتمال زیاد می‌توانند هیجان‌انگیز باشند. به عبارت دیگر، می‌توانیم بفهمیم که چه زمان باید انتظار یک مسابقه مهیج پنج ستی که ارزش دیدن در سراسر جهان را داشته باشند، را باید بکشیم.

تحلیل مسابقات تنیس

اخیرا محققان (MIT) یک استاندارد جالب به نام کلاچ را کشف کرده اند. این استاندارد به مربیان و بازیکنان کمک کرده که چگونه به نکات کلیدی در مسابقات نگاه کنند. امتیازات حیاتی، وزن بیشتری را به دست می آورند: امتیازات آخر به نسبت 3-0 (دیو) و 3-0 به نسبت 0-0 (عشق) وزن بیشتری دارند. تیم‌ها می‌توانند از کلاچ برای توسعه پروفایل‌های ذهنی حریفان حرفه‌ای خود استفاده کنند. دانشجویان (MIT) سه میلیون امتیاز رقابت را تحلیل کردند. این تجزیه و تحلیل ، ‌رشته‌های مردان را به هشت دسته تقسیم می‌کند. یکی از این دسته‌بندی‌ها تک بازیکن است: قهرمان اپن میامی و بازیکن نیمه نهایی تیم ویمبلدون، جان ایسنر.

ایجاد راه های جدید برای استفاده از تجزیه و تحلیل در تور ATP

ایسنر در یک تقسیم‌بندی از خودش

جان خود را از سرویس عظیم و ضربه‌های زمینی بزرگ خود جدا می‌کند. علاوه بر این، او موفق شده که سرویس وحشتناک خود را، حتی زمانی که تحت فشار است، باثبات نگه دارد. این نشان می دهد که «توانایی روانی کلی بیشتر نسبت به هر بازیکن دیگر مورد ارزیابی». با این حال، ایسنر امتیاز کمتری را در همان معیار برای دفاع از امتیازات مهم به دست می‌آورد.

بینش های ارائه شده با نگاه کردن به استاندارد تجزیه و تحلیل کلاچ، به ایسنر و تیم او اطلاعات بیشتری در مورد نحوه برخورد با امتیازات خاص در مسابقات ارائه می دهد. او می‌تواند توانایی ذهنی خود را بهبود بخشد، یا استراتژی‌های دفاعی خود را در امتیازات مهم تغییر دهد. بازیکن کانادایی، میلوش رائونیک یکی از مشتاقان‌ترین بازیکنان در مورد استفاده از استانداردها، بیشتر برای بهبود زمان و مکان سرویسش، است. با توجه به داده‌ها، این روش جوابگو است. سرویس‌هایش، مثل ایسنر، یکی از باثبات‌ترین‌ها در تور است.

پیشگیری از مصدومیت با استفاده از تجزیه و تحلیل

اطلاعاتی از سنسورهای شبیه به آنهایی که در NFL استفاده می‌شود، برای ایجاد برنامه‌های پیشگیری از مصدومیت شخصی استفاده می‌شود. سنسور‌ها اندازه‌گیری مسافت پوشش‌داده‌شده، حد سرعت، شتاب، تغییر جهت، فرکانس ضربه، و دیگر تلفات فیزیکی بر روی بدن بازیکن بیش از سه هفته را انجام دادند. درکنارهم، داده‌های جمع‌آوری شده، قدرت بدن یک بازیکن در هر لحظه از زمان را فراهم می‌کنند. این می‌تواند به یک بازیکن کمک کند تا تصمیم بگیرد که آیا با یک شانه درد و یا شکستگی بازی کند یا نه. بازیکنان امروز به طور دائم با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند.

در نهایت، استفاده از تجزیه و تحلیل یک انتخاب برای بازیکنان و تیم های آنها است. اگر با استفاده از تجزیه و تحلیل، شما یک دور بیشتر در یک مسابقه بزرگ برنده شوید، بازیکنان بیشتر و بیشتر مطمئن می‌شوند تا با شور و شوق به این روند وارد شوند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار