29/03/2024

رافائل نادال: بازی نکردن با راجر فدرر در اوپن آمریکا ناراحت کننده است

  • توسط مینا
  • 28/08/2019
  • 0

رافائل نادال و راجر فدرر از بزرگ‌ترین تنیس‌بازان زمان معاصر هستند. این دو بارها در رقابت‌های مختلف برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند اما این اتفاق تا به امروز در نیویورک رخ نداده است.

صحبت های رافائل نادال در خصوص بازی نکردن با راجر فدرر در اوپن آمریکا

رافائل نادال در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی یورواسپرت درباره از احساس خود درباره اینکه تاکنون در دوران ورزشی خود در مسابقات یو اس اوپن در مقابل راجر فدرر بازی نکرده صحبت کرد. رافا در صحبت‌های خود گفت:

هرسال که در یو اس اوپن نمی‌توانم در برابر فدرر بازی کنم، این قضیه پیچیده‌تر می‌شود. این موضوع ناراحت کننده است، اما ما باید تلاش کنیم که به مرحله فینال مسابقات امسال برسیم. برای رسیدن به این هدف هرچقدر که در توانم باشد تلاش خواهم کرد و مطمئنم که او نیز همین کار را می‌کند.

رافائل نادال ۳۲ ساله در ادامه صحبت‌های خود گفت که عاشق بازی کردن در مسابقات یو اس اوپن است:

یو اس اوپن تورنمنتی است که به من انرژی زیادی می‌دهد. جمعیت حاضر در نیویورک اشتیاق بالایی دارند و من همیشه ارتباط فوق‌العاده‌ای با این زمین و افرادش برقرار کرده‌ام. از بازی کردن در یو اس اوپن احساس راحتی می‌کنم و اینجا را دوست دارم. در سال‌های اخیر همواره توانسته‌ام عملکرد خوبی از خودم نشان بدهم. من حس خوبی به مسابقات امسال دارم اما همه می‌دانیم که یو اس اوپن تورنومنت سختی است و شما باید قدم به‌ قدم پیش بروید. تورنمنت امسال را با بازی برابر جان میلمن در مرحله اول شروع خواهم کرد که رقیب سرسختی است، اما امیدوارم عملکرد خوبی از خود نشان بدهم و رقابت خوبی داشته باشم. من در مونترال پیشرفت کردم. چنین چیزی پس از استراحتی که بعد از مسابقات ویمبلدون داشتم اهمیت بالایی داشت. شما همیشه برای شروع مجدد رقابت‌ها باید تلاش مضاعف داشته باشید. من در مونترال بازی‌های اول را بردم و سپس در فینال، فوق‌العاده بازی کردم. پس از آن، یک هفته کامل را از تمرینات دور بودم و اکنون به‌خوبی آماده شده‌ام.

رافائل نادال راجر فدرر

راجر فدرر و رافائل نادال در قرعه‌کشی یو اس اوپن ۲۰۱۹ در دو طرف متفاوت جدول قرار گرفته‌اند. راجر فدرر که سید سوم رقابت‌های امسال است در نیمه جدول جوکوویچ قرار دارد. فدرر در سال ۲۰۱۷ و در مرحله یک‌چهارم نهایی در برابر خوان مارتین دل پوترو حذف شد. فدرر اگر در آن دیدار به پیروزی رسیده بود می‌توانست در مرحله نیمه‌نهایی همان سال برابر نادال به میدان برود. لازم به ذکر است که نادال سال گذشته سومین قهرمانی یو اس اوپن خود را کسب کرد. او در مسابقه فینال کوین اندرسون را شکست داد. اما در طرف مقابل، راجر فدرر از رافائل نادال به‌خاطر اینکه باعث شد او پیشرفت کند و به بازیکن بهتری تبدیل شود تقدیر کرد. راجر که متولد شهر بازل در کشور سوییس است در صحبت‌های خود گفت:

رافائل نادال بدون شک در دوران ورزشی من بسیار خاص است. من فکر می‌کنم او مرا به یک بازیکن بهتر تبدیل کرد. بازی کردن در برابر او بالاترین چالش من خواهد بود. پس او قطعا برای من خاص است. من طرفدار شماره یک رافا هستم. فکر می‌کنم سبک بازی او به‌ طرز ساده‌ای ترسناک است. او یک رقیب شگفت‌انگیز است و من از اینکه در گذشته‌ نبردهایی حماسی با یکدیگر داشتیم خوشحالم.

فدرر در ادامه مصاحبه خود در ارتباط با نحوه انتخاب لباس‌های ورزشی خود گفت:

شما باید لباس‌ها مختلف را با همدیگر ترکیب و هماهنگ کنید و برای انجام این کار لازم نیست چندان به فکر فرو بروید. مردم فکر می‌کنند ما رختکن‌های بزرگی داریم اما یک گوشه کوچک به ما داده می‌شود و تنها دو دقیقه برای حاضر شدن وقت داریم. من به اینکه خیلی زیاد عرق نمی‌کنم معروفم. فکر می‌کنم در سال قبل، آرتور اش مرطوب‌ترین مکان ممکن بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار