28/04/2024

رافائل نادال:برای بردهای داوید فرر خوشحال می‌شدم،حتی اگر مقابلم بازی می‌کرد

  • توسط مینا
  • 21/08/2019
  • 0
رافائل نادال

رافائل نادال در مصاحبه ای داوید فرر را که امسال در مسابقات مادرید از تنیس حرفه ای خداحافظی کرد، مورد ستایش قرار داد.

رافائل نادال به تمجید داوید فرر پرداخت

رافائل نادال ، شماره دو رنکینگ تنیس مردان در صحبت های خود در خصوص این تنیسور گفت:

پیش از هر چیز، داوید فرر یک دوست خوب است، در تمام سال هایی که چه در مسابقات و چه در بیرون کنار هم بودیم این را دیده ام. علاوه بر این که او یک شخصیت فوق العاده دارد، فرر بازیکنی است که به ثبات رسیده و برای رساندن سطح بازی خود به بالاترین حدی که توانش را داشت هر روز بیشترین تلاش خود را می کرد. پیدا کردن مثالی بهتر از داوید فرر برای حرفه ای گری سخت است، او برای بهتر شدن فداکاری های زیادی کرد و به آن دست یافت.

رافائل نادال داوید فرر

رافائل نادال ، فاتح ۱۸ گرند اسلم دنیای تنیس در ادامه صحبت های خود می گوید:

من با پیروزی های او خوشحال می شدم، حتی اگر روبروی من قرار می گرفت. ما لحظات بسیاری در کنار یکدیگر بودیم مثل فینال مسابقات فرانسه. خداحافطی او غیبتی بزرگ خواهد بود، اما داوید باید از بودن در کنار خانواده اش لذت ببرد. از او به عنوان یک انسان نیک یاد خواهد شد و قطعا وی یکی از مهم ترین بازیکنان بیست سال اخیر است.

داوید فرر نیز در ارتباط با بازنشستگی خود گفته بود:

می دانم که مردم چگونه مرا به یاد خواهند آورد. با ارزش هایم، تواضعم و احترامی که نسبت به تنیس داشتم. اکنون دوست دارم که در کنار خانواده ام باشم، اما سال بعد برای در ارتباط بودن با تنیس برنامه هایی خواهم داشت هرچند هنوز تصمیمی نگرفته ام. می خواهم از زمان خودم لذت ببرم.

داوید فرر ۳۷ ساله که هموطن رافائل نادال است. رده چهارم برترین تنیسورهای جهان، بهترین رتبه ای بود که وی در سال ۲۰۰۸ به آن رسیده بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار