19/04/2024

تنیس اوپن آمریکا ؛ پیروزی دام و کودات در دور اول بخش دوبل

  • توسط سروش
  • 31/08/2019
  • 0

مارتین دام جونیور و توبی الکس کودات، زوج نوجوان آمریکایی موفق شدند تا پنجشنبه شب در دور اول بخش دوبل اوپن آمریکا به پیروزی برسند و نوید دوران درخشانی را طی سال‌های آینده بدهند.

پیروزی زوج دام و کودات در دول اول تنیس دوبل اوپن آمریکا

دام ۱۵ ساله و کودات ۱۶ ساله پیش از حضور در اوپن آمریکا ؛ تنها ۱۵۰۴ دلار جایزه دریافت کرده بودند اما با پیروزی برابر میشل کروگر و تیم اسمیچک با نتایج ۷-۶ و ۷-۵ در فلاشینگ مدوز، اندوختۀ خودشان را چندین برابر کردند. این دو تنیسور نوجوان با صعود به دور دوم اوپن آمریکا ۳۰ هزار دلار به دست آوردند و در صورت صعود به دور سوم ۵۰ هزار دلار کسب می‌کنند. پیروزی در نخستین رقابت در سطح نخست دنیای تنیس اما اصلی‌ترین هدف این دام و کودات بود، کودات در این‌باره گفت:

حضور در دور اصلی یو اس اوپن و پیروزی در دور نخست این رقابت‌ها افتخار بزرگی برای ما بود و خوشحالیم که رویایمان به حقیقت بدل شد. از حضور در این بازی‌ها قطعا تجربه گران‌بهایی کسب می‌کنیم.

اوپن آمریکا

مارتین دام جونیور که پدرش صاحب رنکینگ ۴۲ بخش انفرادی و ۵ بخش دوبل است، گفت:

روز بسیار خوبی برای ما بود و خوشحالیم که در چنین جایی موفق به ثبت اولین بردمان در گرند اسلم‌ها شدیم. ما سال‌هاست که باهم دوستیم و از کودکی باهم بازی می‌کنیم. بازی کردن در اینجا و خارج شدن از زمین با پیروزی، رویایی بوده که به حقیقت تبدیل شده است.

در آخرین گرند اسلمی که دام و کودات شرکت کردند، موفق شدند تا به نیمه هایی دوبل پسران ویمبلدون برسند. علاوه بر این، دام به نیمه نهایی بخش انفرادی پسران هم صعود کرده بود. در رولاند گاروس کودات به فینال بخش انفرادی پسران رسیده بود و دام هم تا نیمه نهایی بخش انفرادی پسران پیش رفته بود. این دو در بخش دوبل این مسابقات تا یک چهارم نهایی پیش رفتند. این دو تنیسور در دور سوم اوپن آمریکا به مصاف برندۀ دیدار شانس دوازدهم قهرمانی یعنی کوین کراویتز و آندریاس مایز با مارسلو دمولینر و دومینیک اینگلوت می‌روند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار