24/04/2024

انتخاب استیونز و مدیسون کیز به عنوان نماینده انجمن بازیکنان و تورنمنت زنان

  • توسط سروش
  • 31/08/2019
  • 0

انجمن تنیس بانوان نتایج انتخابات اعضای انجمن بازیکنان و تورنمنت‌های سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد که پنج بازیکن جدید به این لیست اضافه شدند و نام اسلون استیونز قهرمان یو اس اوپن ۲۰۱۷ و مدیسون کیز نایب قهرمان یو اس اوپن آن سال هم به چشم می‌خورد. مدیسون کیز این روز ها عملکرد خوبی در تنیس زنان دارد.

حضور اسلون استیونز و مدیسون کیز در انجمن بازیکنان زن تنیس

این پنج تنیسور عبارتند از:

اسلون استیونز – جزو ۲۰ نمایندۀ برتر
مدیسون کیز – جزو ۲۰ نمایندۀ برتر
دونا وکیچ – جزو نمایندگان ۲۱ تا ۵۰
الکساندرا کرونیچ – جزو نمایندگان ۵۱ تا ۱۰۰
گابریله دابروفسکی – جزو نمایندگان ۲۱ به بالا

این پنج نفر به یوهانا کونتا، آناستازیا پاولیوچنکووا (که جزو ۲۰ نمایندۀ برتر هستند) و کریستی آن (که جزو نمایندگان ۱۰۱ به بالا است) پیوستند تا انجمن ۸ نفرۀ بازیکنان را تشکیل دهند. علاوه بر این، الاستیر گارلند به عنوان نماینده انجمن تورنمنت‌های آسیا-اقیانوسیه انتخاب شد در حالی‌که ویکتور روییز به عنوان سومین نماینده انجمن تورنمنت‌های آسیا-افیانوسیه معرفی شد. ایوا ماجولی و میشل سگال پیش از این به عنوان نمایندگان انجمن بازیکنان انتخاب شده بودند. نمایندگان انتخاب شدۀ جدید کارشان را از روز اول سپتامبر ۲۰۱۹ آغاز خواهند کرد. انجمن تنیس بانوان از مدیران این انجمن، انجمن بازیکنان و انجمن تورنمنت‌ها تشکیل می‌شود.

استیونز و مدیسون کیز

استیو سیمون، رئیس و مدیرعامل انجمن تنیس بانوان در این‌باره گفت:

از اینکه تنیسورها تا این حد به حضور در انجمن و سازمان تنیس بانوان برای رساندن صدایشان به گوش ما علاقه‌مند هستند، بسیار هیجان زده هستیم و این کار آن‌ها موجب دلگرمی ما می‌شود. بسیار مشتاقم که به‌زودی کارم با اعضای جدید انجمن بازیکنان و تورنمنت‌ها را شروع کنم تا با هم روند رو به رشد انجمن تنیس بانوان را ادامه دهیم. باید از ونوس، ویکا، لوسی، بتانی و جولیا به سبب تمام وقت، تلاش و همکاری که طی دوران حضورشان در انجمن کردند، تشکر کنم.

ونوس ویلیامز یکی از تنیسورهایی است که حضورش در انجمن بازیکنان را ادامه نداد. او طی مصاحبه‌ای خودش را بابت حضور در این انجمن خوش شانس خواند و اظهار کرد که خارج از انجمن هم بازیکنان با یکدیگر متحد هستند و می‌توانند نمایندهٔ یکدیگر باشند. حالا جای وی را تنیسور های مطرحی مثل استیونز و مدیسون کیز گرفته اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار