25/04/2024

فدرر، جوکوویچ و اندی ماری در مسابقات تنیس سینسیناتی به میدان خواهند رفت

  • توسط سروش
  • 14/08/2019
  • 0

اکنون در میانه ماه آگوست قرار داریم و زمان برگزاری مسابقات «اوپن غربی و جنوبی» فرا رسیده است (از یازدهم تا هجدهم ماه آگوست ۲۰۱۹ مصادف با ۲۰ الی ۲۷ مرداد ماه ۱۳۹۸)، این رقابت ها که هم دارای بخش زنان و هم مردان است بر روی زمین های هارد کورت تنیس سینسیناتی برگزار می شود.

حضور تنیسور های معروف در تنیس سینسیناتی

مسابقات تنیس سینسیناتی از سال ۱۸۹۹ در شهر سینسیناتی ایالت اوهایو برگزار می شود. سالن های برگزاری مسابقات سینسیناتی سر باز و زمین مسابقات نیز سخت می باشد. در سال ۲۰۱۸، نواک جوکوویچ در بخش مردان و کیکی برتنز در بخش زنان قهرمانی این مسابقات را به دست آوردند. مسابقات تنیس سینسیناتی هزار امتیاز به برنده اضافه خواهد کرد و همچنین جایزه‌ای برابر با حدودا سه میلیون دلار برای آن در نظر گرفته شده است. مسابقات سینسیناتی درست پیش از رویداد یو اس اوپن، آخرین گرند اسلم فصل برگزار می شود. یو اس اوپن از ۲۶ آگوست ۲۰۱۹ (چهارم شهریور) شروع خواهد شد. مسابقات یو اس اوپن از چهاردهم الی هفدهم شهریور در شهر نیویورک آمریکا برگزار خواهد شد. این مسابقات در ابتدا به مدت حدود ۹۰ سال بر روی چمن برگزار می شد. سپس مسئولان تصمیم گرفتند چمن را با رس عوض کنند تا آن که از سال ۱۹۷۸، یو اس اوپن بر روی زمین هارد کورت برگزار می شود.

تاریخ برگزاری اولین یو اس اوپن به ۱۳۸ سال پیش یعنی سال ۱۸۸۱ بازمی‌گردد. یو اس اوپن سال ۲۰۱۸ را در بخش مردان نواک جوکوویچ و در بخش زنان نائومی اوساکا پیروز شدند. سال قبل برای این مسابقات جایزه ۵۳ میلیون دلاری در نظر گرفته شده بود. در سینسیناتی، مردان تنیس باز هفتمین رقابت های مسترز ۱۰۰۰ امتیازی ATP در فصل ۲۰۱۹ را تجربه خواهند کرد. راجر فدرر و نواک جوکوویچ، پس از آن که در فینال رویایی ویمبلدون به مصاف یکدیگر رفتند (جوکوویچ فدرر را شکست داد)، مجددا به میادین بازخواهند گشت. علاوه بر فدرر و جوکوویچ، الکساندر زورف، استفانوس تسیتسیپاس، کی نیشیکوری، مارین کیلیچ، جو ویلفرد سونگا، گریگور دمیتروف، فلیکس اوژه الیاسیم، نیک کیریوس و کارن خاچانوف نیز در مسابقات سینسیناتی حاضر خواهند بود.

تنیس سینسیناتی نواک جوکوویچ

رافائل نادال، فینالیست مسابقات راجرز کاپ و برنده آن در اوهایو به میدان نخواهد رفت. خوان مارتین دل پوترو، میلوش رائونیک و کوین اندرسون نیز در این رقابت ها حضور نخواهند داشت. اندی ماری که به طور خاص اجازه حضور در مسابقات را یافته است نیز برای اولین بار از زمان حضور در اوپن استرالیا ۲۰۱۹ در یک مسابقه تک نفره مردان شرکت خواهد کرد. در بخش تک نفره زنان یا WTA Premeir ۵ یک سید برتر جدید حضور خواهد یافت. در زمین های مسابقات، تنیسورهایی مثل نائومی اوساکا، اشلی بارتی، کارولینا پلیسکووا، بیانکا اندرسکو، انجلیک کربر، کارولین وزنیاکی، اسلون استیونز، گاربین موگوروزا، دایانا یاسترمسکا، سوفیا کنین، آماندا انیسیمووا و کیکی برتنز را خواهیم دید. همچنین در بخش زنان، ماریا شاراپووا و ونوس ویلیامز نیز با دعوت مسئولان برگزاری مسابقات، اجازه حضور در این رقابت را پیدا کرده اند. همچنین کتی مک نالی، تنیسور ۱۷ ساله نیز با استفاده از همین مزیت در مسابقات حاضر خواهد بود. گفتنی است، سرنا ویلیامز به علت مصدومیت در فینال زنان راجرز کاپ در اوهایو حضور ندارد و باید میزان آسیب دیدگی خود را بررسی کند. در این هفته همچنین، مسابقات دیگری از سری تورنومنت های چلنجر ATP نیز برگزار خواهد شد. این چهار رویداد عبارتند از: اوپن ونکوور اودلوم براون (کانادا، بر روی زمین سخت)، مسابقات قهرمانی تنیس بین المللی فریولی ونزیا جولیا (ایتالیا، بر روی زمین رسی)، مسابقات چلنجر مربوش (آلمان، بر روی زمین رسی) و اوپن تیلیای اسلوونی (اسلوونی، بر روی زمین سخت).

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار