25/04/2024

تنیس شانگهای چین ؛ قهرمانی زوج برونو سوارز و ماته پاویچ در مسابقات دوبل

  • توسط سروش
  • 13/10/2019
  • 0

زوج برونو سوارز از برزیل و ماته پاویچ از کرواسی، موفق به قهرمانی در مسابقات دوبل تنیس شانگهای چین شدند.

تنیس شانگهای چین ؛ قهرمانی زوج سوارز و پاویچ در مسابقات دوبل

در دیدار پایانی مسابقات دوبل تنیس شانگهای چین ، زوج برزیلی – کروات حاضر در این رقابت‌های یعنی برونو سوارز و ماته پاویچ مقابل لوکاسز کوبوت از لهستان و مارسلو ملو از برزیل قرار گرفتند که در پایان این سوارز و پاویچ بودند که توانستند با پیروزی در این دیدار، به مقام قهرمانی تنیس شانگهای چین دست یابند. در دیداری که ۶۹ دقیقه به طول انجامید، برونو سوارز ۳۷ و ماته پاویچ ۲۶ ساله موفق شدند در بازی فینال دوبل مردان با حساب ۲-۰ و با نتایج ۶-۴ و ۶-۲ برابر زوج کوبوت و ملو به برتری برسند تا به مقام قهرمانی این بازی‌ها برسند.

این هشتمین تورنمنتی بود که زوج برونو سوارز و ماته پاویچ در آن شرکت می‌کردند تا بدین ترتیب بتوانند به نخستین قهرمانی خود آن هم در یک مسترز ۱۰۰۰ امتیازی دست یابند. این زوج برزیلی – کروات از ماه ژوئن سال جاری حضور خود به عنوان یک تیم را اعلام کردند و از آن زمان تاکنون این دو تنیسور توانسته‌اند به آمار ۱۲ پیروزی و ۷ شکست در مسابقات دوبل برسند.

تنیس شانگهای چین

برونو سوارز پس از قهرمانی در رقابت‌های تنیس شانگهای چین گفت:

من و ماته تازه چند ماهی است که در کنار یکدیگر به عنوان یک تیم بازی ‌می‌کنیم. ما قبلاً نیز بازی‌های خوبی انجام می‌دادیم، اما موفق به قهرمانی نمی‌شدیم. اما ما همچنان اعتقاد داشتیم که می‌توانیم به موفقیت برسیم و مسیر درستی را ادامه می‌دهیم. ما سخت کار کردیم و در سه دیدار آخرمان در این تورنمنت، مسابقات خوبی را به نمایش گذاشتیم.

ماته پاویچ نیز در ادامه گفت:

ما در تمامی مسابقات بسیار خوب ظاهر شدیم. علاوه بر مسابقۀ نیمه نهایی، ما در چهار دیدارمان حتی یک ست را هم از دست ندادیم. هفتۀ جالبی را در اینجا سپری کردیم و از اینکه موفق به قهرمانی شدیم، خوشحالیم.

برونو سوارز به سومین جام خود در تورنمنت‌های این فصل رسید. او در رقابت‌های سیدنی به همراه جیمی ماری و مسابقات اشتوتگارت آلمان در کنار جان پیرس توانسته بود به مقام قهرمانی مسابقات دوبل برسد. بدین ترتیب با قهرمانی در رقابت‌های مسترز شانگهای، علاوه بر ۱۰۰۰ امتیازی که به سوارز و پاویچ تعلق گرفت، آن‌ها جایزۀ ۴۰۸,۸۴۰ دلاری این مسابقات را نیز به دست آوردند. به تیم دوم نیز مبلغ ۱۹۹,۵۲۰ دلار و ۶۰۰ امتیاز تعلق گرفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار