26/04/2024

تنیس وینستون سالم ؛ زوج کوبوت و ملو قهرمان بخش دوبل شدند

  • توسط سروش
  • 26/08/2019
  • 0

لوکاس کوبوت و مارسلو ملو، شانس اول قهرمانی در دوبل تنیس وینستون سالم با قهرمانی در این رقابت‌ها نخستین جام تیمی‌شان در سال ۲۰۱۹ را دریافت کردند.

تنیس وینستون سالم ؛ کوبوت و ملو قهرمان بخش دوبل

این زوج لهستانی-برزیلی عصر جمعه در دیدار فینال تنیس وینستون سالم ، مقابل زوج تمام آمریکایی نیکولاس مونروئه و تنیس ساندگرن با نتایج ۶-۷، ۶-۱ و ۱۰-۳ به پیروزی رسیدند و سیزدهمین قهرمانی دوبلشان را به دست آوردند. هر دو دیدار نیمه نهایی روز پنج شنبه به دلیل بارش شدید باران به روز جمعه موکول شد و کوبوت و ملو پیش از دیدار فینال با نتایج ۶-۲ و ۶-۳ زوج بریتانیایی جیمی ماری و نئال اسکوپسکی را در نیمه نهایی شکست دادند. ملو پس از این قهرمانی گفت:

ما از اولین دیدارمان خوب بودیم و از کسب این جام بسیار خوشحالیم. در طول سال به قهرمانی در این مسابقات امیدوار بودیم و در این راه چندین فرصت را از دست دادیم، اما خوشحالیم که در این تورنمنت حاضر شدیم و به قهرمانی رسیدیم.

کوبوت و ملو که سال گذشته با هم به چهار قهرمانی رسیدند، در فینال ایندین ولز و هالِ امسال شکست خوردند. آن‌ها در ست دوم مسابقه پنج بار از برک شدن گریختند و بازی را به تای برک کشیدند. این دو تنیسور طی پنج سال گذشته، حداقل یک جام را در مسابقات دوبل به دست آورده‌اند.

تنیس وینستون سالم

ملو که دارنده ۳۳ جام در بخش دوبل است برای سیزدهمین سال پیاپی موفق به کسب جام می‌شود و کوبوت که ۲۵ جام در بخش دوبل دارد برای هشتمین سال پی در پی در رقابت‌های دوبل جام می‌گیرد. این تنیسور لهستانی طی ۱۱ سال اخیر فقط یک سال از به دست آوردن جام در بخش دوبل ناموفق بوده است.

این دو علاوه بر ۲۵۰ امتیازی که از قهرمانی در مسابقات تنیس وینستون سالم به دست آوردند، جایز نقدی ۴۰,۶۰۰ دلاری تنیس وینستون سالم را هم به دست آوردند. کوبوت در مورد این رقابت‌ها گفت:

فکر می‌کنم که سطح مسابقه امروز بسیار بالا بود. ما از فرصت هایمان استفاده کردیم و در هر چهار بازی اینجا خوب ظاهر شدیم.

زوج نیکولاس مونروئه و تنیس ساندگرن بعد از شکست هفته قبلشان در دور اول مسترز سینسیناتی، دومین تورنمنتشان را با هم پشت سر گذاشتند. آن‌ها که برای رسیدن به فینال، زوج بلژیکی ساندر ژیل و یوران ولیگن را با نتایج ۷-۶ و ۶-۴ شکست دادند، در کنار ۱۵۰ امتیازی که در رنکینگ جهانی کسب می‌کنند، جایزه نقدی ۲۰,۸۰۰ دلاری این مسابقات را هم به دست می‌آورند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار