29/03/2024

راهیابی زوج میدلکوپ و دموولینر به فینال مسابقات دوبل تنیس ژوهای چین

  • توسط سروش
  • 28/09/2019
  • 0

ماتو میدلکوپ و مارسلو دموولینر تاکنون چندین بار توانسته‌اند به فینال‌های دوبل تورنمنت‌های مختلف ATP صعود کنند، اما هرگز موفق به قهرمانی در این رقابت‌ها نشده‌اند. حالا این زوج به فینال مسابقات دوبل تنیس ژوهای چین راه یافتند.

صعود زوج میدلکوپ و دموولینر به فینال تنیس ژوهای

حال این زوج هلندی و برزیلی امیدوارند تا با پیروزی برابر تنیسورهایی از کشور بلژیک بتوانند به نخستین قهرمانی خود در رقابت‌های دوبل دست یابند. زوج ماتو میدلکوپ از هلند و مارسلو دموولینر از برزیل در عصر روز شنبه (۲۸ سپتامبر) موفق شدند با برتری مقابل گونزالو اُلیویرا از پرتغال و آندری واسیلوسکی از بلاروس، جواز حضور در دیدار پایانی مسابقات اوپن ژوهایِ چین را به دست آورند. این دو تنیسور هلندی – برزیلی توانستند در دیداری که ۷۵ دقیقه به طول انجامید با حساب ۲-۰ و با نتایج ۷-۶ (۷-۴) و ۶-۳ از سد اولیویرا و واسیلوسکی عبور کنند تا به بازی فینال این تورنمنت ۲۵۰ امتیازی آسیایی صعود کنند. زوج برزیلی/هلندی حاضر در این رقابت‌ها توانستند در دیدار نیمه نهایی، ۸۰ درصد از امتیازات سرویس‌های اول خود را به دست بیاورند. پیش از این، ماتو میدلکوپ در مسابقات این فصل و در کنار هموطنش روبرت هاس هلندی، توانسته بود به مقام نایب قهرمانی رقابت‌های دوحۀ قطر برسد و در سوی دیگر مارسلو دموولینر نیز همراه با دیویج شارانِ هندی موفق شده بود به فینال مسابقات دوبل مونیخ راه یابد.

تنیس ژوهای چین

حریف میدلکوپ و دموولینر در بازی پایانی مسابقات تنیس ژوهای ، دو تنیسور بلژیکی و سید چهارم قهرمانی این رقابت‌ها، ساندِر ژیل و جوران ویلگِن خواهند بود. این دو تنیسور بلژیکی روز گذشته توانسته بودند با حساب ۲-۰ و با نتایج ۶-۴ و ۶-۳ برابر زوج کوان سوون وو از کره جنوبی و دومنیک کوپفر از آلمان به پیروزی برسند تا حریف میدلکوپ و دموولینر در دیدار فینال شوند. همچنین در مرحلۀ نیمه نهایی مسابقات دوبل اوپن چنگدو، زوج تمام صربستانی نیکولا کاسیچ و دوشان لاجوویچ با حساب ۲-۰ و امتیازات مشابه ۶-۴ توانستند برابر زوج آمریکایی تیلور فریتز و نیکولاس مونرو به پیروزی رسیده و به فینال این رقابت‌ها صعود کنند. این اولین فینال نیکولا کاسیچ در رقابت‌های دوبل ATP به حساب می‌آید و دوشان لاجوویچ هم توانست پس از سال ۲۰۱۵ و فینال تورنمنت استانبول به دیدار پایانی یک تورنمنت تنیس صعود نماید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار