23/04/2024

تور جهانی تنیس ۲۰۲۰ | صعود مدودف به نیمه نهایی با شکست نوله

  • توسط تیم محتوای تنیس فارسی
  • 19/11/2020
  • 0
دنیل مدودف تور جهانی تنیس ۲۰۲۰

مسابقات فینال تور جهانی تنیس ۲۰۲۰ یا مسابقات تور ATP مسابقه‌ای است که در آن هشت تنیسور برتر سال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا تکلیف قهرمان این تورنومنت نیز مشخص گردد. به گزارش تنیس فارسی در مسابقاتی که در روز چهارم برگزار شد، دنیل مدودف بر نواک جوکوویچ و الکساندر زورف بر دیگو شوارتزمن چیره شدند.

ورود به سایت بتکارت

همانطور که در خبرهای قبلی سایت تنیس فارسی گفتیم این مسابقات از ۱۵ الی ۲۲ نوامبر سال ۲۰۲۰ معادل ۲۵ آبان تا ۲ آذر ۹۹ به مدت یک هفته برگزار می‌شود و به جز آندری روبلوف روس و دیگو شوارتزمن آرژانتینی باقی افراد حداقل یک بار در این تورنومنت حضور داشته اند که در ادامه گروه بندی مسابقات امسال را نیز برای شما بیان خواهیم کرد.

مشخص شدن گروه‌بندی رقابت مردان تور جهانی تنیس ۲۰۲۰

در ابتدا نگاهی خواهیم داشت به نتایج این مسابقات در گروه اول – روز چهارم:

دنیل مدودف – نواک جوکوویچ

نواک جوکوویچ تور جهانی تنیس ۲۰۲۰

دنیل مدودف روس که بعد از جوکوویچ، نادال و تیم بخت چهارم قهرمانی محسوب می‌شود کار بزرگی را انجام داد و به دور نیمه نهایی صعود کرد. مرد شماره ۴ تنیس جهان در این مسابقه که یک ساعت و ۲۰ دقیقه به طول انجامید نمایش درخشانی داشت و موفق شد حریف نامدار خود را در دو ست پیاپی و با نتایج مشابه ۶ بر ۳ شکست دهد. او که در بازی اول خود الکساندر زورف را شکست داد حالا با کسب دومین پیروزی خود در مرحله گروهی صعودش به دور نیمه‌نهایی را قطعی کرد.

بد نیست بدانی مدودف سال قبل با ۳ شکست در دور گروهی از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازمانده بود و این برای اولین بار است که به دور حذفی این رقابت‌ها راه پیدا می‌کند. به این ترتیب با توجه به پیروزی در سه ست زورف در برابر شوارتزمن، مدودف به عنوان نفر اول از گروه نخست (توکیو ۱۹۷۰) به نیمه‌نهایی صعود کرد و جوکوویچ و زورف هم باید روز جمعه در دیداری سرنوشت‌ساز برای مشخص شدن نفر دوم این گروه به مصاف هم بروند.

بیشتر بخوانید:

الکساندر زورف – دیگو شوارتزمن

در بازی دیگر گروه اول که با نام (توکیو ۱۹۷۰) شناخته می‌شود الکساندر زورف و دیگو شوارتزمن با یکدیگر دیدار کردند. در ابتدای بازی تنیسور آرژانتینی خوب عمل کرد و در گیم سوم زورف را بریک کرد. اما بعد از آن زورف بازی را در اختیار گرفت و در گیم‌های چهارم و ششم توانست شوارتزمن را بریک کند تا ست اول با نتیجه ۳-۶ به سود بازیکن آلمانی به پایان برسد. در ست دوم زورف در گیم سوم شوارتزمن را بریک کرد و با پیروزی در گیم خودش ۳-۱ پیش افتاد. درحالی‌که به نظر می‌رسید کار زورف روی غلتک افتاده و او در این ست نیز به راحتی پیروز می‌شود، بازیکن ریزنقش آرژانتینی در گیم ششم سرویس زورف را شکست و نتیجه را ۳-۳ کرد. بازی تا ۵-۴ جلو‌ رفت تا اینکه در گیم دهم شوآرتسمن برای دومین بار زورف را بریک کرد و ست دوم را ۶-۴ به سود خود پایان داد.

الکساندر زورف تور جهانی تنیس ۲۰۲۰

ست سوم بود که همه چیز را برای زورف تغییر داد و او دوباره توانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد و توانست در گیم پنجم شوارتزمن را بریک کند و ۳-۲ پیش افتاد. بازیکن آلمانی یک بار دیگر هم در گیم نهم حریفش را بریک کرد و در نهایت این ست را با نتیجه ۶ بر ۳ به سود خود خاتمه داد و پیروز مسابقه شد.

بد نیست بدانید گروه‌بندی مسابقات امسال نیز به شرح زیر است:

گروه توکیو ۱۹۷۰

  • نواک جوکوویچ
  • دنیل مدودف
  • الکساندر زورف
  • دیه‌گو شوارتزمن

گروه لندن ۲۰۲۰

  • رافائل نادال
  • دومینیک تیم
  • استفانوس سیتسیپاس
  • آندری روبلف

در ادامه شما می‌توانید اخبار این مسابقات و دیگر تورنومنت‌های مطرح تنیس را در سایت تنیس فارسی
که سایت تخصصی در حوزه ورزش تنیس است را دنبال کنید.
همچنین برای پیش بینی این مسابقات همراه ما باشید

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار