29/03/2024

تور جهانی تنیس ۲۰۲۰ | نیمه نهایی : نادال-مدودف ؛ جوکوویچ-تیم

  • توسط تیم محتوای تنیس فارسی
  • 21/11/2020
  • 0
تور جهانی تنیس ۲۰۲۰

مسابقات فینال تور جهانی تنیس ۲۰۲۰ یا مسابقات تور ATP مسابقه‌ای است که در آن هشت تنیسور برتر سال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا تکلیف قهرمان این تورنومنت نیز مشخص گردد. به گزارش تنیس فارسی در مسابقاتی که روز گذشته برگزار شد تکلیف صعود کنندگان به نیمه نهایی مسابقات مشخص شد.

در نیمه نهایی رافائل نادال باید به مصاف دنیل مدودف و نواک جوکوویچ به مصاف دومینیک تیم برود.

ورود به سایت بتکارت

همانطور که در خبرهای قبلی سایت تنیس فارسی گفتیم این مسابقات از ۱۵ الی ۲۲ نوامبر سال ۲۰۲۰ معادل ۲۵ آبان تا ۲ آذر ۹۹ به مدت یک هفته برگزار می‌شود و به جز آندری روبلوف روس و دیگو شوارتزمن آرژانتینی باقی افراد حداقل یک بار در این تورنومنت حضور داشته اند که در ادامه گروه بندی مسابقات امسال را نیز برای شما بیان خواهیم کرد.

مشخص شدن گروه‌بندی رقابت مردان تور جهانی تنیس ۲۰۲۰

در ابتدا نگاهی خواهیم داشت به نتایج این مسابقات:

الکساندر زورف – نواک جوکوویچ

تور جهانی تنیس ۲۰۲۰

نواک جوکوویچ که قهرمان پنج دوره از رقابت‌ها محسوب می‌شود، در آخرین بازی دور گروهی با الکساندر زورف دیدار کرد که موفق شد در دو ست این تنیسور آلمانی را از پیش رو بردارد و به دور نیمه نهایی برسد. جوکوویچ این پیروزی را در ست‌های ۶-۳ و ۷-۶ به دست آورد. به این ترتیب، مرد شماره یک تنیس دنیا با ۲ پیروزی و ۱ شکست به عنوان نفر دوم از گروه “توکیو ۱۹۷۰” به دور حذفی صعود کرد.

او امروز در نیمه ‌نهایی با دومینیک تیم اتریشی صدرنشین گروه “لندن ۲۰۲۰” روبرو خواهد شد. الکساندر زورف هم با ۲ شکست و یک پیروزی در دور گروهی به کارش در فصل ۲۰۲۰ پایان داد. ناگفته نماند که او در زندگی شخصی همراه با دوست دخترش به مشکلات زیادی برخورداره و برخی رسانه‌ها مدعی شدند او به دلیل این مشکلات، تمرکز لازم برای حضور در این تورنومنت را نداشته است.

بیشتر بخوانید:

الکساندر زورف – دیگو شوارتزمن

رافائل نادال و استفانوس سیتسیپاس در دیگر بازی با یکدیگر دیدار کردند که مرد شماره دو تنیس جهان موفق به شکست سیتسیپاس شد تا او نیز به دور نیمه نهایی صعود کند و حریف دنیل مدودف در دیدار نیمه نهایی شود. ست اول را ۶ بر ۴ به سود خود خاتمه داد، اما در ست دوم با همین نتیجه مغلوب شد تا ست سوم تکلیف برنده این دیدار را مشخص کند. در ست سوم نادال کم ‌اشتباه ظاهر شد و در نهایت ۶ بر ۲ مقابل مدافع عنوان قهرمانی به پیروزی رسید تا او نیز برای رسیدن به فینال تلاش خود را انجام دهد.

بد نیست بدانید نادال علیرغم این که در همه تورنومنت‌ها به قهرمانی دست پیدا کرده است، در این تورنومنت تا به حال به قهرمانی دست پیدا نکرده است.

تور جهانی تنیس ۲۰۲۰

بدین ترتیب مسابقه نیمه نهایی:

رافائل نادال – دنیل مدودف
نواک جوکوویچ – دومینیک تیم

بد نیست بدانید گروه‌بندی مسابقات امسال نیز به شرح زیر است:

گروه توکیو ۱۹۷۰

  • نواک جوکوویچ
  • دنیل مدودف
  • الکساندر زورف
  • دیه‌گو شوارتزمن

گروه لندن ۲۰۲۰

  • رافائل نادال
  • دومینیک تیم
  • استفانوس سیتسیپاس
  • آندری روبلف

در ادامه شما می‌توانید اخبار این مسابقات و دیگر تورنومنت‌های مطرح تنیس را در سایت تنیس فارسی
که سایت تخصصی در حوزه ورزش تنیس است را دنبال کنید.
همچنین برای پیش بینی این مسابقات همراه ما باشید

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار