29/03/2024

مسابقات تنیس جام دیویس، آسیا-اقیانوسیه؛ شکست ایران مقابل سوریه و مالزی

  • توسط سروش
  • 28/06/2019
  • 0

رقابت های تنیس جام دیویس در زیرگروه های خود در مناطق مختلف دنیا در حال برگزاری است و کشور ها و تیم های مختلف درصدد صعود و راهیابی به گروه های بالاتر هستند.

شکست ایران در دیدار های ابتدایی جام دیویس

در منطقه آسیا – اقیانوسیه نیز تیم تنیس جام دیویس کشورمان متشکل از مهدی و کیارش سوری، شاهین خالدان و حسام یزدی در گروه سوم این رقابت ها قرار گرفته اند. ایران در گروه B این دسته (III) با تیم‌های قطر، سوریه و مالزی هم گروه است و در گروه A هم تیم ‌های ویتنام، کویت، سریلانکا و سنگاپور حضور دارند. بازی های تیم کشورمان از روز چهارشنبه (۵ تیرماه) آغاز شده است. ایران در روز نخست مسابقات جام دیویس به مصاف کشور سوریه رفت که مقابل این تیم شکست را پذیرا شد. ایران در دو بازی انفرادی خود مقابل تنیسورهای کشور سوریه تن به شکست داد. در بازی اول، مهدی سوری به مصاف یعقوب المکزومه رفت و با حساب ۲-۰ و نتایج ۶-۲ و ۷-۶ شکست خورد. در دومین دیدار نیز شاهین خالدان و کریم العلاف با هم به رقابت پرداختند که باز هم این تنیسور سوری بود که با حساب ۲-۰ و نتایج مشابه ۶-۲ و ۷-۶ به برتری رسید. در بخش دوبل نیز تیم دو نفره ایران متشکل از حسام یزدی و کیارش سوری مقابل زوج سوری قرار گرفتند که این دیدار نیز با حساب ۲-۰ به سود تنیسورهای سوریه به پایان رسید. با این حساب ایران در روز نخست جام دیویس در مجموع با نتیجه ۳-۰ از سوریه شکست خورد.

جام دیویس تنیس ایران

روز دوم مسابقات جام دیویس نیز پنج شنبه برگزار شد و ایران برای جبران شکست روز نخست مقابل تیم مالزی قرار گرفت. نتایج اسفناک تیم تنیس دیویس ایران مقابل مالزی نیز تکرار شد و ایران با نتیجه مشابه ۳-۰ مقابل تنیسورهای این کشور شکست خورد. در دو بازی انفرادی، ابتدا حسام یزدی مقابل محمد ناگوییب قرار گرفت و با حساب ۲-۰ و نتایج ۶-۲ و ۶-۳ شکست خورد. در بازی دوم، فرصت به شاهین خالدان رسید که به مصاف شامیرول از مالزی برود. این دیدار نیز با حساب ۲-۱ و با نتایج ۶-۷، ۷-۶ و ۶-۳ به سود تنیسور مالزیایی خاتمه یافت. در دیدار دوبل نیز تیم دو نفره کیارش و مهدی سوری به مصاف حریفان مالزیایی خود رفتند که در پایان با نتیجه ۲-۰ شکست خوردند. با این حساب ایران امید چندانی برای بقا حتی در گروه سوم منطقه آسیا – اقیانوسیه ندارد و روز جمعه در آخرین دیدار خود به مصاف تیم قطر خواهد رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار