29/03/2024

پیروزی تیم دوبل جیمی ماری و اسکوپسکی برابر کابال و فرح در تنیس اوپن چین

  • توسط مینا
  • 03/10/2019
  • 0

در چهارمین روز برگزاری تورنمنت ۵۰۰ امتیازی اوپن چین، جیمی ماری و نیل اسکوپسکی یکی از بزرگترین پیروزی‌های خود در دوره کوتاه همکاری با یکدیگر را به‌دست آوردند. آنها موفق شدند در مسابقات اوپن چین در شهر پکن، خوان سباستین کابال و رابرت فرح از کلمبیا را با نتایج ۶-۴، ۶-۲ از پیش رو بردارند.

پیروزی تیم دوبل جیمی ماری و اسکوپسکی

کابال و فرح قهرمانان فعلی ویمبلدون و یو اس اوپن هستند و در ۱۱ دیدار از ۱۲ مسابقه قبلی خود به پیروزی رسیده‌اند. آخرین شکست آنها در اوپن سینسیناتی رقم خورد، جایی که در آن دوم شدند ولی پس از همان تورنومنت در نیویورک قهرمانی تنیس آزاد آمریکا را تجربه کردند. در طرف مقابل، جیمی ماری و اسکوپسکی که در ماه ژوئن به یکدیگر ملحق شده بودند با تبدیل پنج امتیاز از شش بریک پوینت خود، تیم اول جدول رده‌بندی برای کسب سهمیه مسابقات ATP Finals را شکست دادند. جیمی ماری و اسکوپسکی که در نیمه نهایی یو اس اوپن برابر همین دو نفر شکست خورده بودند حالا با این پیروزی مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی تنیس ۵۰۰ امتیازی اوپن پکن را کسب کردند. این تیم دوبل بریتانیایی در مرحله بعد باید به مصاف برنده دیدار بین ایوان دودیگ و فیلیپ پولاسک با فابیو فونینی و دومینیک تیم برود.

جیمی ماری و اسکوپسکی علیرغم شروع دیرهنگام خود در فصل جاری، حالا کورسوی امیدی برای کسب سهمیه مسابقات Nitto ATP Finals دارند. این رویداد از تاریخ دهم تا هفدهم ماه نوامبر در سالن O۲ شهر لندن برگزار خواهد شد. ماری و اسکوپسکی اکنون با ۱۵۴۰ امتیاز در رده هفدهم جدول کسب سهمیه مسابقات لندن قرار دارند و با رده هشتم یعنی آخرین سهمیه که در اختیار رجیو رم و جو سالیزبری است ۱۰۳۰ امتیاز فاصله دارند. سالیزبری و رم ۲۵۷۰ امتیاز تا بدینجای کار جمع کرده‌اند.

جیمی ماری اسکوپسکی

در دیگر دیدار دوبل دیروز مسابقات اوپن چین، تیم تنیس دوبل کارن خاچانوف و آندری روبلف با نتایج ۶-۴، ۳-۶، ۱۰-۸ بر جان ایسنر و الکساندر زورف غلبه کردند. آنها در مرحله بعد باید با برنده دیدار بین وایلدکارت‌های چینی یعنی مائو شین گنگ و زی ژانگ با سیدهای دوم مسابقات، لوکاژ کوبوت و مارسلو ملو دیدار کنند. کوبوت و ملو با ۳۴۴۵ امتیاز در جدول کسب سهمیه دوم هستند و در آستانه قطعی کردن بلیط سفر خود به لندن قرار دارند. اما کمی دورتر از پکن، در مسابقات اوپن راکوتن ژاپن در شهر توکیو، روهان بوپانا و دنیس شاپووالوف کار خود در بخش دوبل را به‌خوبی آغاز کردند و قهرمانان سال ۲۰۱۷ همین رویداد یعنی یاسوتاکا اوچیاما و هم‌تیمی‌اش، فابریس مارتین را در مسابقه‌ای که یک ساعت و بیست و یک دقیقه طول کشید، با نتایج ۶-۳، ۷-۶ (۳) از پیش رو برداشتند. شاپووالوف پس از این دیدار به خبرنگاران گفت:

هواداران حاضر در این مسابقات شگفت‌انگیز هستند. ما در مقابل یک نفر از ژاپن بازی کردیم اما بازهم افراد بسیاری اینجا بودند که به تشویق ما پرداختند. احساس می‌کنم این قضیه برای بازی من بسیار مهم است. این تشویق‌ها واقعا به من هیجان می‌دهد و مرا در جریان مسابقه نگه می‌دارد. مطمئن هستم که برای روهان نیز جریان از همین قرار است.

بوپانا نیز در ادامه راجع به این دیدار گفت:

فکر می‌کنم این که همیشه در یک جو عالی بازی کنید خیلی خوب باشد، مخصوصا زمانی که با کسی از کشور میزبان مسابقات بازی می‌کند. آنها از مردم می‌خواهند که به ورزشگاه بیایند و بازی را تماشا کنند.

شاپووالوف باید روز پنجشنبه در دو مسابقه، یکی در بخش انفرادی و دیگر در بخش دوبل به میدان برود تا امیدهایش برای کسب قهرمانی در ژاپن را زنده نگه دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار