25/04/2024

مسابقات تنیس ویمبلدون ۲۰۱۹؛ حذف اشلی بارتی ، برترین تنیسور زن دنیا

  • توسط سروش
  • 09/07/2019
  • 0

رقابت های تنیس ویمبلدون از دوشنبه هفته گذشته آغاز شده و این مسابقات به مراحل جذاب خود نزدیک شده است. اشلی بارتی برترین تنیسور زن حال حاضر جهان از دور رقابت ها کنار رفت.

حذف اشلی بارتی از رقابت های تنیس ویمبلدون

در شروع مرحله یک هشتم پایانی این رقابت ها و در بخش زنان، اشلی بارتی از استرالیا که در حال حاضر برترین تنیسور زن جهان در اتحادیه بین المللی تنیس شناخته می‌شود، برای صعود به دور یک چهارم برابر آلیسون ریسک از ایالات متحده آمریکا قرار گرفت. در این دیدار که یک ساعت و ۳۶ دقیقه به طول انجامید، برترین تنیسور زن دنیا در عین ناباوری و با حساب ۲-۱ از حریفش شکست خورد تا وداعی تلخ از این رقابت ها داشته باشد. آلیسون ریسک که در جایگاه شماره ۵۵ برترین تنیسورهای دنیا قرار دارد، توانست در یک بازی برتر و بخصوص در ست های دوم و سوم، اشلی بارتی یکی از مهم ترین بخت های کسب عنوان قهرمانی ویمبلدون را شکست دهد تا در جمع هشت تنیسور پایانی مسابقات قرار گیرد. تنیسور ۲۹ ساله آمریکایی با حساب ۲-۱ و با نتایج ۳-۶، ۶-۲ و ۶-۳ موفق به شکست حریف قدرتمند خود از استرالیا شد.

تنیس ویمبلدون اشلی بارتی

اشلی بارتی که ماه قبل به مقام قهرمانی گرن اسلم فرانسه موسوم به رولان گاروس دست یافته بود، نتوانست دومین گرند اسلم متوالی خود را در ویمبلدون به دست آورد و باید از حالا به فکر آخرین رقابت های جایزه بزرگ امسال یعنی اوپن آمریکا باشد. پس از حذف تنیسور های صاحب نامی چون آنجلیک کربر قهرمان دوره گذشته ویمبلدون از آلمان و نائومی اوساکا از ژاپن، تنها نام های سرشناسی چون سرنا ویلیامز، کارولینا پلیسکوا، یوهانا کونتا، سیمونا هالپ و البته کوکو گوف ۱۵ ساله و شگفتی ساز این مسابقات در جدول اصلی باقی مانده اند که همگی این تنیسورها در روز دوشنبه (۸ جولای) برای صعود به دور یک چهارم باید به رقابت بپردازند. از بازی های مهم باقی مانده مرحله یک هشتم تنیس ویمبلدون می‌توان به به دیدارهای سرنا ویلیامز از آمریکا با کارلا ناوارو از اسپانیا، یوهانا کونتا از بریتانیا با پترا کویتوا از جمهوری چک، سیمونا هالپ رومانیایی با کوکو گوف آمریکایی و کارولینا پلیسکوا با هموطنش کارولینا موچُوا از جمهوری چک اشاره کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار