28/03/2024

اندی ماری مطمئن است به جمع چهار تنیسور برتر جهان باز می‌گردد

  • توسط سروش
  • 09/07/2019
  • 0

اندی ماری ، شماره یک سابق تنیس جهان مطمئن است که می‌تواند پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتی که داشت به جمع تنیسورهای بزرگ دنیا بازگردد.

اندی ماری قصد دارد به جمع تنیسور های برتر جهان بازگردد

اندی ماری ، این تنیسور ۳۲ ساله که از زمان بهبودش در ژانویه و پس از عمل جراحی، بصورت دوبل بازی می کند، در اوپن استرالیا گفته بود که اگر دردش به همین شمل ادامه یابد احتمالا دیگر تنیس را کنار بگذارد، گفت:

می‌دانم که در استرالیا و سال قبل که اینجا در مسابقات انفرادی شرکت کردم چه احساس بدی داشتم. الآن بهتر شدم و می‌توانم این را انجام دهم. از نظر فیزیکی نیز می‌توانم دوباره به شرایط سابق برگردم.

تنیسورهای ۳۰ ساله یا بالاتر بیش از تنیسورهای جوان و زیر ۳۰ سال به مراحل بالاتر از راند چهارم ویمبلدون می‌رسند. اندی ماری اسکاتلندی نیز این احساس را دارد که هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی او را بگیرد تا بازهم به جمع چهار تنیسور قدرتمند جهان یعنی راجر فدرر، رافائل نادال و نواک جوکوویچ بازگردد.

اندی ماری

ماری افزود:

بسیاری از تنیسور های سابق هنوز هم هستند. فکر نمی‌کنم که در جلو رفتن در این رقابت ها ناتوان باشم. چرا که نه؟ اگر فردی پیدا شود که به من بگوید چرا نمی‌توانم دوباره موفقیت هایم را تکرار کنم من به او گوش می‌دهم اما تاکنون کسی را پیدا نکردم.

ماری ماه گذشته در کویینز کاپ با فلیسیانو لوپز به قهرمانی رسید و حالا در ویمبلدون در میکس دوبل با سرنا ویلیامز آمریکایی همراه شده است. او در کویینز کاپ گفت که هیچ برنامه‌ای برای شرکت در رقابت‌های انفرادی یو اس اوپن در آگوست و سپتامبر پیش رو ندارد و حالا هم بار دیگر این گفته خودش را تایید کرد.

او گفت که از بازگشت به تنیس خوشحال است و لذت می‌برد و تنها به روایت پیش روی خودش در راند دوم ویمبلدون با فابریس مارتین و راکل آتاوو در روز پنجشنبه فکر می‌کند:

نمی‌دانم در زمین شماره چند بازی خواهیم کرد، اما من بازی در زمین شماره ۱۴ و ۱۸ مرا اذیت نمی کنند. گاهی دوبل فشار بیشتری به تنیسور می آورد ولی با این حال به آن آنچنان پرداخته نمی شود. اما باید انتظار آن را داشته باشید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار