25/04/2024

مسابقات تنیس ویمبلدون ۲۰۱۹؛ شکست کایل ادموند در دور دوم

  • توسط سروش
  • 04/07/2019
  • 0

دور دوم رقابت های تنیس ویمبلدون در روز چهارشنبه پیگیری شد و کایل ادموند ، امید اول بریتانیا خیلی زود از گردونه این مسابقات حذف گردید.

حذف کایل ادموند از رقابت های تنیس ویمبلدون

کایل ادموند ، نفر اول تنیس بازان بریتانیایی در رنکینگ جهانی، در دومین دیدار خود برابر فرناندو ورداسکو از اسپانیا قرار گرفت و در یک بازی تماشایی و جذاب با حساب ۳-۲ مقابل این تنیسور کهنه کار تن به شکست داد. ادموند که به نظر می رسید در این بازی کمی از ناحیه زانو با مشکل روبرو بود، با نتایج ۶-۴، ۶-۴، ۶-۷، ۳-۶ و ۶-۴ مقابل حریف ۳۵ ساله خود شکست خورد تا وداعی زود هنگام با مسابقات تنیس ویمبلدون داشته باشد. ادموند هرچند بازی را به نسبت حریف باتجربه اسپانیایی خود بهتر آغاز کرد و حتی دو ست اول را نیز با پیروزی پشت سرگذاشت، اما در ست سوم و در تای بریک این فرناندو ورداسکو بود که تجربه اش به جوانی ادموند چربید و توانست بازی باخته را با پیروزی پشت سر بگذارد. کایل ادموند پس از ست سوم و به دلیل درد ناشی از زانوی خود، در بیشتر اوقات بازی در میدان چمن قدم می زد و این فرصت را برای ورداسکو برای برد در این دیدار فراهم ساخت.

تنیس ویمبلدون کایل ادموند

ورداسکو پس از این پیروزی ارزشمند در مصاحبه با شبکه BBC گفت:

متوجه شدم که حریفم با مشکل از ناحیه زانو مواجه شده است. او مربی خود را صدا زد و من هم همزمان پزشک مسابقه را صدا زدم چون مشکلی در ناحیه شکم داشتم. برای هر دوی ما بازی کردن با توجه به مشکلاتی که داشتیم، سخت بود. در بسیاری از بازی ها از این دست مشکلات و مصدومیت ها پیش می آید، کاری که می توان انجام داد، تنها به پایان رساندن مسابقه است. از اینکه توانستم به پیروزی برسم و خودم را در دور بعدی می بینیم، خوشحالم.

در دیگر دیدار برگزار شده روز چهارشنبه و از دور دوم این رقابت ها، هدر واتسون، نفر شماره دوم تنیس زنان بریتانیا برابر آنت کونتاویت از استونی قرار گرفت و با حساب ۲-۰ مغلوب حریف قدرتمند خود شد. کونتاویت، رنکِ شماره ۲۰ برترین تنیسورهای زن دنیا را در اختیار خود داشته و از سرشناس ترین بازیکنان زن مسابقات تنیس ویمبلدون به حساب می آید. پنج تنیسور دیگر بریتانیا نیز برای راهیابی به دور سوم، بازی های خود را روز پنج شنبه انجام خواهند داد. کامرون نُری، دن ایوانز و جی کلارک در بخش مردان و یوهانا کونتا و هریت دارت در بخش زنان، برای رسیدن به دور سوم مسابقات ویمبلدون، پنج شنبه مقابل حریفان خود صف آرایی خواهند کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار