26/04/2024

اندی ماری : شانس بازی کنار سرنا ویلیامز را از دست نخواهم داد

  • توسط سروش
  • 04/07/2019
  • 0

چند وقت پیش در خبری گفتیم که احتمالا در مسابقات دوبل میکس (مردان و زنان با هم) ویمبلدون، شاهد حضور اندی ماری و سرنا ویلیامز در کنار یکدیگر خواهیم بود. خبری که اکنون رنگ واقعیت به خود گرفته و این دو تنیسور می‌توانند در این رقابت ها در کنار هم حضور داشته باشند.

اندی ماری و سرنا ویلیامز در مسابقات دوبل میکس تنیس ویمبلدون در کنار هم قرار خواهند گرفت

اندی ماری ، قهرمان دو دوره مسابقات تک نفره ویمبلدون در این باره گفته که بازی در کنار اسطوره ای چون سرنا ویلیامز برای هر تنیسوری ممکن است تنها یک بار برای هر ورزشگاری اتفاق افتد و او قطعا این شانس بزرگ را از دست نخواهد داد. سرنا ویلیامز یکی از برترین تنیسورهای تاریخ با ۲۳ قهرمانی در گرند اسلم ها به حساب می‌آید و جالب اینکه هم ماری و هم ویلیامز در سال ۲۰۱۶ توانستند به مقام قهرمانی گرند اسلم ویمبلدون در مسابقات تک نفره بخش مردان و زنان دست یابند. به طور کلی این دو قهرمان دنیای تنیس روی هم و در مجموع فاتح ۳۲ عنوان قهرمانی در گرند اسلم ها و مسابقات المپیک شده اند. ماری ۳۲ ساله پس از گذراندن یک جراحی سخت و پس از ماه ها دوری از رقابت های تنیس پا به این مسابقات گذاشته است.

اندی ماری سرنا ویلیامز

اندی ماری درمورد بازی در کنار اسطوره ای چون سرنا ویلیامز می‌گوید:

من با همسرم درباره این موضوع صحبت کردم. فرصت بازی در کنار یکی از بهترین های تاریخ، چیزی نیست که همیشه برای شما اتفاق بیفتد. ممکن است این فرصت دیگر در طول زندگی ورزشی من رخ ندهد و به همین دلیل نیز من قطعا این شانس بزرگ را از دست نخواهم داد. بازی کردن در کنار سرنا آن هم در ویمبلدون، فوق العاده خواهد بود.

برای تنیسوری هم چون ماری که دو قهرمانی ویمبلدون را در کارنامه خود دارد، بازی در کنار سرنا ویلیامزی که ۲۳ گرند اسلم را در ویترین افتخارات خود می‌بیند، نشان دهنده فرصتی دیگر برای او در یک قهرمانی دیگر در ویمبلدون خواهد بود. آن هم در شرایطی که ماری از مصدومیتی سخت برگشته و این می‌تواند شروعی بزرگ برای او به حساب آید. این دو زوج پرافتخار دنیای تنیس در نخستین بازی خود در روز جمعه (۵ جولای) به مصاف زوج الکسا گوآراچی از شیلی و آندرس مایلز از کشور آلمان می‌روند. البته ماری در مسابقات دوبل ویمبلدون نیز در کنار پیر هربرت فرانسوی حاضر بوده و امید زیادی دارد که بتواند در این بخش نیز به قهرمانی برسد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار