24/04/2024

مسابقات تنیس سیتی اوپنِ واشینگتن؛ حذف زود هنگام کوری گوف

  • توسط سروش
  • 01/08/2019
  • 0

رقابت های تنیسِ ۵۰۰ امتیازی سیتی اوپن در پایتخت ایالات متحده آمریکا، شهر واشینگتن سیتی در حال برگزاری است و نفرات راه یافته به دور یک هشتم این مسابقات در هر دو بخش آقایان و بانوان نیز مشخص شدند. کوری گوف نتوانست به این مرحله صعود کند.

حذف زود هنگام کوری گوف از مسابقات تنیس اوپن آمریکا

در همان دور نخستِ این تورنمنت تنیس، کوری گوفِ ۱۵ ساله با شکست برابر حریفی از کشور قزاقستان، وداع زود هنگام و تلخی با این رقابت‌ها داشت. این تنیسور نوجوانِ آمریکایی که توانسته بود با درخشش در رقابت‌های گرند اسلم ویمبلدون و صعود به دور چهارم این مسابقات، نامی برای خود در دنیای تنیس دست و پا کند، روز سه شنبه (۳۰ جولای) در اولین بازی خود برابر زَرینا دیاز از کشور قزاقستان قرار گرفت که برخلاف پیش بینی ها برابر این تنیسور کم نام و نشان تن به شکست ۲-۰ داد. کوری گوف در بازی که به هیچ وجه نشانی از آن دختر پرشور و با انگیزه رقابت های ویمبلدون نداشت، با حساب ۲-۰ و با نتایج ۶-۴ و ۶-۲ مقابل دیازِ ۲۵ ساله شکست خورد تا خیلی زود با این مسابقات خداحافظی نماید.

کوری گوف

در دیگر دیدار مهم برگزار شده در بخش زنان، اسلون استیونز از کشور میزبان و یکی از بخت های اصلی قهرمانی این مسابقات برابر ربکا پتِرسون از سوئد با حساب ۲-۰ و با نتایج ۲-۶ و ۵-۷ شکست خورد تا شگفتی بزرگ این رقابت ها با حذف کوری گوف و استیونز در همان روز نخست شکل بگیرد. استیونز در حالی مقابل حریف سوئدی خود که در رده هفتاد دنیا قرار دارد، تن به شکست داد که در جدیدترین رده بندی اتحادیه جهانی تنیس، وی در بین ده تنیسور برتر دنیا و در جایگاه هشتم ایستاده است. استیونز در سال ۲۰۱۵ موفق به فتح مسابقات تنیس سیتی اوپنِ واشینگتن شده بود و در سال ۲۰۱۷ نیز در رقابت های دوبل به فینال این تورنمنت تنیس رسیده بود. ربکا پترسون با این پیروزی که بدست آورد، در دور بعد  باید به مصاف کاملیا جیورجی از ایتالیا برود. تنیسور ۲۷ ساله ایتالیایی در شروع مسابقات خود در این رقابت ها موفق به حذف دیگر نماینده کشور میزبان یعنی ساشیا ویکِری با حساب ۲-۰ و نتایج ۶-۲ و ۷-۵ شده بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار