18/04/2024

حضور مجدد زوج اندی ماری و فلیسیانو لوپز ،این بار در مسابقات دوبل راجرز کاپ

  • توسط سروش
  • 01/08/2019
  • 0

اندی ماری ، تنیسور سابق شماره یکِ جهان، مهر تاییدی به اخبار پیرامون حضور مجدد او و فلیسیانو لوپز در مسابقاتِ آتی تنیس زد تا بدین ترتیب پس از رقابت های لندن (جام ملکه) باز هم شاهد حضور این دو تنیسور در کنار یکدیگر و این بار در رقابت های دوبلِ راجرز کاپ باشیم.

حضور زوج اندی ماری و فلیسیانو لوپز در مسابقات دوبل راجرز کاپ

اندی ماری و فلیسیانو لوپز رفاقت و رقابتِ دیرینه ای با هم دارند و اندی ماری پس از پشت سر گذاشتنِ مصدومیت و عمل جراحیِ سخت خود، اولین بار در کنار این تنیسور ۳۷ ساله اسپانیایی، بازگشتی فراموش نشدنی به میادین تنیس داشت. این دو چند ماه قبل توانسته بودند در تورنمنت تنیس لندن به قهرمانی مسابقات دوبل (دو نفره) دست یابند و حال با تایید اندی ماری ، می توان شاهد حضور مجدد این دو بازیکنِ سرشناس دنیای تنیس در کنار یکدیگر باشیم. مارسلو ملو، پیر هربرت و سرنا ویلیامز بازیکنانی بوده اند که پس از بازگشت دوباره اندی ماری به میادین تنیس در کنار او در مسابقات دوبل و میکس شرکت داشته اند. اندی همچنین در حال حاضر در تورنمنتِ تنیس ۵۰۰ امتیازی سیتی اوپنِ واشینگتن نیز در کنار برادرش جیمی در این رقابت ها حاضر شده تا آمادگی و صلابت خود را بار دیگر به معرض نمایش بگذارد. حال در حاشیه برگزاری مسابقات سیتی اوپن، ماری در گفت‌و‌گوی کوتاهی که با خبرنگاران داشت، تاکید کرد که هفته آینده به همراه فلیسیانو لوپز در رقابت های دوبلِ راجرز کاپ که در شهر مونترالِ کشور کانادا برگزار خواهد شد، حاضر خواهد بود.

اندی ماری فلیسیانو لوپز

در همین حال، پروفسور «مکس فهیلی» که نقش بزرگی در آمادگی اندی ماری، پس از عمل جراحی اش داشت، تاکید کرد که او هنوز راه زیادی برای بهتر شدن دارد و هشدار داد که این بازیکن نباید به آن شکل به خود فشاری وارد آورد. دکتر فهیلی در مصاحبه ای با تلگراف گفته است:

اندی طبق برنامه، دوران درمانش را سپری می کند و بهبودی کامل او ممکن است بین ۱۲ تا ۱۸ ماه طول بکشد. شش ماه از زمان عمل اندی می گذرد و درد مفاصل او نیز کمتر شده است، اما حداقل ۱۲ ماه طول می کشد تا او سلامتِ کامل خود را بدست آورد. او بهتر است، زیاد به مفاصل خود فشاری وارد نیاورد، چون او هنوز به طور کامل درمان نشده و ممکن است عوارض جانبی عملی که وی انجام داده است، همانند عفونت و یا لخته شدن خون، خودش را نشان دهد. هر چند شکی ندارم که پیشرفت اندی و روند درمانی او به بهترین شکل ممکن در حال انجام است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار