23/04/2024

مسابقات تنیس ویمبلدون ۲۰۱۹؛ پایان رویای کوری گوف ۱۵ ساله

  • توسط سروش
  • 09/07/2019
  • 0

مرحله یک هشتم پایانی رقابت های تنیس ویمبلدون در روز دوشنبه، هشتم جولای در بخش زنان پیگیری شد که مصاف کوری گوف از ایالات متحده و سیمونا هالپ از رومانی، از دیدار های جذاب و تماشایی این مسابقات به شمار می‌رفت.

حذف کوری گوف از رقابت های تنیس ویمبلدون

این دیدار پایان رویاهای کوری گوف ، دختر نوجوان ۱۵ ساله آمریکایی در رقابت های معتبر تنیس ویمبلدون بود و او با شکست برابر سیمونا هالپ، بالاخره طعم تلخ شکست از این مسابقات را تجربه نمود. سیمونا هالپ ۲۷ ساله و رنکِ شماره ۷ دنیا در دور یک هشتم موفق شد با حساب ۲-۰ و با نتایج مشابه ۶-۳ کوکو گوف از ایالات متحده را شکست دهد و به مرحله یک چهارم پایانی صعود نماید. حریف بعدی سیمونا هالب، یک تنیسور آسیایی به نام ژانگ شوای از چین خواهد بود که هالپ برای صعود به مرحله نیمه نهایی در روز سه شنبه برابر این تنیسور چینی قرار خواهد گرفت. کوری گوف، برای رسیدن به مرحله یک هشتم حریفان مطرحی چون ونوس ویلیامز، مگدلنا ریبریکوا و پُلنا هرکوگ را شکست داده بود.

تنیس ویمبلدون کوری گوف

سیمونا هالپ پس از پیروزی برابر حریفی که ۱۲ سال از او کوچکتر است، گفت:

من واقعا خوشحالم که هنوز می‌توانم در ویمبلدون حضور داشته باشم. این یکی از تورنمنت های مورد علاقه من است. خوشحالم که می توانم بهترین بازی هایم را در این رقابت ها انجام دهم. من خودم را با سال گذشته مقایسه نمی کنم. امسال بهترین بازی هایم را انجام داده ام و پارسال نیز موفق شدم اوپن فرانسه را بدست آورم. هر سال شرایط متفاوت و خاص خود را دارد و من تلاش می‌کنم که هر زمان پا به میدان مسابقه می گذارم، شرایطی بهتر از قبل داشته باشم.

کوری گوف در مرحله یک هشتم با تنیسوری بازی کرد که خود سابقه حضور در مرحله نیمه نهایی ویمبلدون در سال ۲۰۱۴ را دارا بوده است. شکوه مسابقات ویمبلدون به این نوجوان ۱۵ ساله اجازه داد تا در آن حضور داشته باشد و تجربیات ارزنده ای را از تقابل با بهترین های جهان کسب نماید. حریف گوف، امروز بسیار بهتر از او ظاهر شد و توانست بازی خود را به او دیکته نماید. بازیکنی که به هر حال عنوان دار مسابقات گرند اسلم بوده و اینک با راهیابی به جمع هشت تنیسور برتر از شانس خوبی برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها برخوردار است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار