29/03/2024

مسابقات تنیس ویمبلدون ۲۰۱۹؛ صعود سرنا ویلیامز به دور یک چهارم پایانی

  • توسط سروش
  • 09/07/2019
  • 0

رقابت های تنیس ویمبلدون در روز دوشنبه، هشتم جولای در مرحله یک هشتم و در باشگاه All England لندن پیگیری شد. در یکی از مهم ترین مسابقات این دور، سرنا ویلیامز قهرمان هفت دوره رقابت های تنیس ویمبلدون توانست با برتری مقابل کارلا سوارز ناوارو از اسپانیا به جمع هشت تنیس نفر برتر این مسابقات صعود نماید.

صعود سرنا ویلیامز به مرحله یک چهارم نهایی تنیس ویمبلدون

در دیداری که یک ساعت و چهار دقیقه به طول انجامید، سرنا ویلیامز یکی از برترین اسطوره های تاریخ دنیای تنیس با حساب ۲-۰ و با نتایج مشابه ۶-۲ کارلا سوارز ناوارو رنکِ شماره ۳۱ دنیا را شکست داد تا نشان دهد با وجود ۳۷ سال سن و دوری یکساله از مسابقات تا چه حدی آماده بوده و حال او انگیزه بسیار بالایی برای کسب هشتمین قهرمانی خود در مسابقات تنیس ویمبلدون دارد. سرنا ویلیامز که در سید یازدهم قبل از شروع این تورنمنت قرار داشت، در مسابقات دوبل میکس ویمبلدون نیز خوش درخشیده و به همراه اندی ماری در این رقابت ها خوش درخشیده است. سرنا در دور یک چهارم نهایی به مصاف هموطنش آلیسون ریسک خواهد رفت که موفق شد ساعاتی پیش، اشلی بارتی از استرالیا را با حساب ۲-۱ شکست دهد.

تنیس ویمبلدون سرنا ویلیامز

اشلی بارتی یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی ویمبلدون به حساب می آمد که در رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس در جایگاه شماره ۱ قرار گرفته است. در دیگر دیدار برگزار شده از مرحله یک هشتم، الینا اسویتولینا از اوکراین موفق شد با حساب ۲-۰ و با نتایج ۶-۴ و ۶-۲ پترا مارتیچ از کرواسی را شکست دهد و به دور بعد صعود نماید.

سرنا ویلیامز پس از صعود به دور یک چهارم پایانی مسابقات تنیس ویمبلدون گفت:

من در این یک هفته بیشتر از پنج ماه گذشته در رقابت های تنیس حضور داشته ام. به غیر از این پیروزی از اینکه به همراه اندی ماری توانسته ام به مرحله دوم مسابقات دوبل میکس نیز صعود نمایم، خوشحالم. می دانم که می‌توانم همچنان در سطح اول دنیای تنیس بازی کنم و از این موضوع بسیار خوشحال هستم. از لحاظ روحی و جسمانی آماده ام و می‌خواهم تا آخر در ویمبلدون حضور داشته باشم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار