20/04/2024

مسابقات تنیس ویمبلدون ۲۰۱۹؛ راهیابی رافائل نادال به دور یک چهارم پایانی

  • توسط سروش
  • 09/07/2019
  • 0

دور یک هشتم پایانی رقابت های تنیس ویمبلدون در روز دوشنبه، هشتم جولای پیگیری شد و در بخش مردان، رافائل نادال از اسپانیا توانست جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات را به دست آورد.

صعود رافائل نادال به دور یک چهارم نهایی رقابت های تنیس ویمبلدون

رافائل نادال در سید سوم رقابت های تنیس ویمبلدون ، در دور یک هشتم برابر سوسا از پرتغال قرار گرفت و در یک بازی کاملا برتر و بدون دردسر خاصی با حساب ۳-۰ و با نتایج ۶-۲، ۶-۳ و ۶-۲ موفق به شکست حریف خود شد. قهرمان ۱۸ دوره مسابقات گرند اسلم تنیس در مرحله یک چهارم به مصاف برنده دیدار سم کوئری و سندگرین از ایالات متحده آمریکا خواهد رفت. دو ضلع دیگر بیگ تری یعنی راجر فدرر و نواک جوکوویچ نیز در روز دوشنبه بازی های خود را برگزار خواهند کرد تا در صورت پیروزی در مسابقات خود به رافائل نادال در مرحله بعد بپیوندند. فدرر در این مرحله به مصاف متئو برتینی از ایتالیا خواهد رفت و نواک جوکوویچ، قهرمان دوره قبل رقابت های ویمبلدون نیز برابر ایگو امبرت از فرانسه قرار خواهد گرفت.

تنیس ویمبلدون رافائل نادال

رافائل نادال پس از پیروزی برابر ژائو سوسا از پرتغال و صعود به مرحله بعد مسابقات تنیس ویمبلدون در مصاحبه با شبکه BBC گفت:

دیدار خوبی را پشت سرگذاشتم. در ست دوم تا حدی خوب ظاهر نشدم اما در کل بازی عملکرد مثبتی داشتم. خوشحالم که هنوز در رقابت های ویمبلدون باقی مانده ام، بدنم در شرایط خوبی قرار دارد و به خوبی می توانم اینجا تنیس بازی کنم.

در دیگر دیدارهای مهم برگزار شده در مرحله یک هشتم نهایی تنیس ویمبلدون مردان، روبرتو باتیستا آگات از اسپانیا با حساب ۳-۰ و با نتایج ۶-۳، ۷-۵ و ۶-۲ حریف خود از فرانسه به نام بنیوت پایره را شکست داد. در بازی های مهم دیگر روز دوشنبه کی نیشیکوری از ژاپن برای راهیابی به دور یک چهارم به مصاف میخائیل کوکوشکین از قزاقستان می رود و جویدو پلا از آرژانتین نیز برابر میلوش رائونیچ از کانادا قرار خواهد گرفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار