29/03/2024

مسابقات تنیس ویمبلدون ۲۰۱۹؛ دیدار انتقامی رافائل نادال برابر نیک کیریوس

  • توسط سروش
  • 05/07/2019
  • 0

در روز چهارم رقابت های تنیس ویمبلدون در روز پنج شنبه نگاه ها معطوف به یک دیدار خاص خواهد بود. دیدار بین رافائل نادال از اسپانیا و نیک کیریوس از استرالیا. همچنین نبرد بین راجر فدرر و جی کلارک از بریتانیا نیز می‌تواند یک بازی تماشایی برای علاقه مندان به رشته تنیس به حساب آید.

رافائل نادال در مسابقات تنیس ویمبلدون به مصاف نیک کیریوس خواهد رفت

کیریوس درمورد جدال بعدی خود در تنیس ویمبلدون برابر رافائل نادال می‌گوید:

او یکی از بزرگترین بازیکنان تنیس در تمام دوران ها است. من به دیدار یک قهرمان باورنکردنی می‌روم. اگر باهوش باشم و از موقعیت های به دست آمده در طول بازی استفاده کنم، می‌دانم که می‌توانم برابر نادال به پیروزی برسم. من با نگرشی درست، آماده مبارزه هستم. اگر این کار را به درستی انجام ندهم، او به راحتی مقابل من به پیروزی خواهد رسید.

جدال رافائل نادال و نیک کیریوس در دور دوم رقابت های تنیس ویمبلدون ، برای تنیسور اسپانیایی جنبه انتقامی خواهد داشت و از این رو این دیدار برای دوست داران تنیس خاص خواهد بود. سبک بازی های نادال اکتیو و انفجار گونه است، برعکس کیریوس که در کمال آرامش می‌خواهد به هدف خود در بازی هایش دست یابد.

تنیس ویمبلدون رافائل نادال نیک کیریوس

این دو تنیسور در مبارزات رودرروی خود تاکنون به تساوی ۳-۳ رسیده اند. نادال یکی از تلخ ترین شکست های خود را برابر این تنیسور استرالیایی در ویمبلدون سال ۲۰۱۴ تجربه کرده است و با شکست ۳-۱ مقابل نیک کیریوس از دور رقابت های این تورنمنت حذف شده بود. چهار دیدار از شش دیدار انجام شده بین این دو بازیکن، در مراحل قبل از یک چهارم تورنمنت های تنیس بوده که در این تقابل ها، نادال آسیب پذیرتر بوده است.

تنیسور استرالیایی در ادامه صحبت هایش اظهار می‌دارد:

به محض آن که قرعه من مشخص شد، از اینکه نادال در دسته من قرار داشت، خوشحال شدم. بازی با او بسیار هیجان انگیز است. ویمبلدون بهترین مسابقات تنیس در جهان است و هیچ تضمینی وجود ندارد که در سال های بعد دوباره چنین فرصتی نصیب من شود. می‌خواهم بهترین بازین را در بازی پنج شنبه به نمایش بگذارم.

نادال در بسیاری از تورنمنت هایی که حضور داشته حداقل به مرحله نیمه نهایی رسیده و ماه قبل نیز در مسابقات اوپن فرانسه به دوازدهمین قهرمانی خود در این گرند اسلم دست یافت. حال اگر او بتواند از سد گربه سیاه خود در این رقابت ها برآید، می‌تواند بسیار امیدوار به کسب سومین قهرمانی خود در ویمبلدون باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار