20/04/2024

مسابقات تنیس ویمبلدون ۲۰۱۹؛ نواک جوکوویچ به فینال رسید

  • توسط سروش
  • 13/07/2019
  • 0

نواک جوکوویچ این شانس را دارد تا روز یکشنبه از عنوان قهرمانی‌اش در مسابقات تنیس ویمبلدون دفاع کند. مرد شماره یک تنیس جهان عصر امروز موفق شد روبرتو بائوتیستا آگوت را که دارای رنکینگ ۲۳ تنیس جهان است، با نتیجه ۳-۱ شکست دهد؛ او در ست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج ۶-۲، ۶-۳ و ۶-۲ پیروز شد و در ست دوم با نتیجه ۶-۴ شکست خورد.

نواک جوکوویچ به فینال مسابقات تنیس ویمبلدون صعود کرد

نواک جوکوویچ برای ششمین بار به فینال رقابت های تنیس ویمبلدون رسیده است و پیش‌تر چهار بار در سال‌های ۲۰۱۱، ۲۰۱۴، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ به قهرمانی رسیده و تنها در سال ۲۰۱۳ در فینال به اندی ماری باخت. با این پیروزی، جوکوویچ برای بیست و پنجمین بار به فینال یک گرند اسلم راه یافته است. او تاکنون در ۱۵ گرند اسلم به قهرمانی رسیده است. نواک جوکوویچ روز یکشنبه در فینال تنیس ویمبلدون ۲۰۱۹ به مصاف برنده دیدار راجر فدرر و رافائل نادال خواهد رفت و احتمالا بازی جذابی را میان این تنیسورهای پرافتخار شاهد خواهیم بود. پس از برد ۶-۲ در ست نخست، نواک جوکوویچ در ست دوم با شکست برابر بائوتیستا دومین ست از دست داده خودش در تورنمنت را تجربه کرد.

تنیس ویمبلدون نواک جوکوویچ

بائوتیستا خیلی زود و در شرایطی که بازی ۲-۱ بود، نواک را برِک کرد و در شرایط ۳-۱ هم فرصت برِک کردن دوباره نواک را از دست داد اما در پایان به پیروزی در این ست رسید. با این حال جوکوویچ در ست سوم کنترل دوباره بازی را در دست گرفت و در گیم ششم بائوتیستا را برِک کرد و نتیجه را ۴-۲ کرد. او یکبار با دبل فول فرصت گرفتن ست را از دست داد اما در ادامه با یک ضربه والی برنده ست سوم شد. جوکوویچ در ست چهارم به راحتی پیروز شد؛ هرچند که برای پایان دادن به بازی چهار فرصت خودش را از دست داد. این بازی بدلیل بیماری یکی از هواداران درون ورزشگاه در میانه ست دوم برای دقایقی متوقف شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار