24/04/2024

آخرین خبرهای کوتاه از ورزش تنیس

  • توسط سروش
  • 17/08/2019
  • 0

در اخبار امروز ورزش تنیس ، یک ستاره تنیس بریتانیایی با کنار گذاشتن مربی خود همه را شگفت زده کرد، آن هم درست زمانی که در آستانه برگزاری مسابقات یو اس اوپن قرار داریم. همچنین، نیک کیریوس، یکی از آن حرکات مخصوص به خودش را در مسابقات سینسیناتی انجام داد.

آخرین اخبار ورزش تنیس

در روزهای اخیر همگی در حباب اخبار مربوط به اندی ماری، مصدومیتش و بازگشت وی به مسابقات قرار داشتیم. بنابراین طبیعی است که خبرهای دیگر در سایه قرار بگیرند، البته به جز خبری مانند مصدومیت سرنا ویلیامز آن هم در آستانه برگزاری یو اس اوپن. سرنا به دلیل این مصدومیت از حضور در تنیس سینسیناتی انصراف داد اما به نظر برای حضور در یو اس اوپن مشکلی نخواهد داشت. همانطور که گفته شد، شماره یک اسبق ورزش تنیس ، یعنی اندی ماری در هفته جاری به مسابقات انفرادی بازگشت. علیرغم شکست ماری در دیدار مرحله اول خود برابر ریچارد گاسکه، کوین پالمر معتقد است که فارغ از نتیجه کسب شده توسط مرد بریتانیایی، بازگشت وی به میادین نکات بسیار مثبتی برای ماری به همراه دارد. خبرها حاکی از آن است که ماریِ ۳۲ ساله، در بخش انفرادی تنیس مردان یو اس اوپن به میدان نخواهد رفت.

وی پس از شکست برابر گاسکه گفت:

راستش را بخواهید، نمی‌دانم که دقیقا انتظار چه چیزی را داشتم. عملکرد قابل قبولی داشتم اما چیزهای زیادی بود که می‌توانستم آنها را بهتر انجام بدهم، هرچند شما باید نسبت به انتظاری که باید از خودتان داشته باشید واقع بین باشید.

بر خلاف ماری، کسی که قطعا در بخش انفرادی تنیس یو اس اوپن به میدان خواهد رفت، هم تیمی اش در بخش دوبل مختلط تنیس ویمبلدون یعنی سرنا ویلیامز است. ویلیامز هفته قبل به علت مصدومیت از ادامه فینال راجرز کاپ بازماند و راجع به وضعیت سلامت خود پیش از برگزاری آخرین گرند اسلم سال اطلاعیه ای منتشر کرد.

ورزش تنیس اندی ماری

در خبری دیگر، وضعیت و فرم اخیر دن ایوانز ممکن است آن قدر خوب بوده باشد که این تنیسور در آستانه دستیابی به بالاترین رنکینگ خود قرار بگیرد. اما حتی این پیشرفت هم موجب نشده تا ایوانز دست به تغییری بزرگ نزند. این تنیسور بریتانیایی از مربی خود جدا شد. بر اساس گزارش اختصاصی تلگراف، احتمال دارد ایوانز بدون کمک گرفتن از یک مربی در یو اس اوپن شرکت کند. این تنیسور بریتانیایی توسط دیوید فلگیت مربیگری می‌شد، مردی که موجب شهرت تیم هنمن در دهه ۱۹۹۰ شده بود. در گزارش تلگراف آمده است:

هرکسی که در مسابقات یو اس اوپن در جایگاه اختصاصی همراهان ایوانز بنشیند، فلگیت نخواهد بود. این دو نفر هفته گذشته در واشنگتن با یکدیگر قطع همکاری کردند و دیوید فلگیت ۵۵ ساله که در اواخر دهه ۱۹۹۰ به تیم هنمن کمک کرد تا تبدیل به یک تنیسور سطح اول شود هم اکنون به لندن بازگشته است.

در خبری دیگر ورزش تنیس ، مربی سرنا ویلیامز، پاتریک موراتوگلو که یک تعلیم دهنده تنیس تمام عیار است، از تمام گرند اسلم ها خواسته است که با یکدیگر همکاری کنند تا ورزش تنیس برای همه کسانی که با آن در ارتباط اند – به خصوص طرفداران – ساده شود. موراتوگلو در ستون اختصاصی خود در مجله «تنیس هد» نوشت:

من معتقدم برخی از افرادی که درون ورزش تنیس قرار دارند، قادر نیستند به سرعت با این تغییرات عادت کنند. پس از یک دنبال کننده عادی این ورزش چه انتظاری می‌رود؟ نه تنها هر گرند اسلم از سیستم امتیازدهی مخصوص به خود استفاده می‌کند، بلکه با سیستم هایی که هفته به هفته در مسابقات مردان و زنان مورد استفاده قرار می‌گیرند، هم تفاوت دارند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار