25/04/2024

مسابقات تنیس سینسیناتی؛ صعود ونوس ویلیامز به مرحله یک هشتم نهایی

  • توسط سروش
  • 17/08/2019
  • 0

رقابت های مسترز ۱۰۰۰ امتیازی سینسیناتی تاکنون برای ونوس ویلیامز به خوبی پیش رفته است.

پیروزی ونوس ویلیامز در مرحله یک شانزدهم تنیس سینسیناتی

در مرحله یک شانزدهم این مسابقات و در روزی که گرفتگی عضلات کمر، ویلیامز کوچک را مجبور کرد پیش از مسابقه خود در مرحله دوم سینسیناتی از رقابت ها کناره گیری کند، ونوس ویلیامز به مرحله سوم مسابقات مسترز سینسیناتی راه پیدا کرد. ونوس موفق شد مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها یعنی کیکی برتنز را در سه ست و با نتایج ۶-۳، ۳-۶ و ۷-۶ (۴) شکست دهد. این تنیسور ۳۹ ساله خود اذعان داشت که فشار چندانی نیاورده است.

ونوس ویلیامز ۳۹ ساله پس از این بازی رو به خبرنگاران گفت:

من فقط سعی کردم خیلی به خودم فشار نیاورم، چون قدرت زیادی دارم که کنترل کردن آن همیشه آسان نیست. پس تمام تلاشم این است که هوشمندانه بازی کنم تا همانند یک گراز وحشی با بیشترین تلاش به میدان بروم که انجام دادنش نیز کاری بسیار آسان است.

ونوس ویلیامز که تاکنون برنده هفت گرند اسلم شده، مسن ترین بازیکن زن مسابقات امسال سینسیناتی است. او از زمان رسیدن به نیمه نهایی همین تورنمنت در سال ۲۰۱۲، امسال بیشترین پیشروی را در این رقابت ها داشته است. ونوس در این رابطه گفت:

تنها در راند دوم به مشکل خوردم. برای من، بازی راند به راند پیش می‌رود. راند سوم را هم برای بازی کردن دارم. برای بازی در راند بعدی همیشه آماده خواهم بود.

ونوس ویلیامز

کیکی برتنز که شانس پنجم کسب قهرمانی امسال سینسیناتی بود، در ست سوم توانست نتایج ۰-۳ و ۲-۵ را جبران کند تا بازی را به تای برک بکشاند. این مسابقه دو ساعت و هفده دقیقه طول کشید تا آن که برتنز یک ضربه فورهند را به اوت زد. این تنیسور هلندی در نشست خبری پس از بازی راجع به تای برک گفت:

کارهای که در زمان بازگشت به بازی را به خوبی انجام می‌دادم در بقیه زمان بازی انجام ندادم مثل بازی تهاجمی یا زدن ضربات محکم. در تای برک دیگر این کارها را انجام ندادم. پس در نتیجه ونوس ویلیامز نیز توانست مجددا بازی خودش را انجام دهد که به نظرم این کار را خیلی هم خوب انجام داد.

پترا کویتووا، قهرمان دو دوره گرند اسلم ها نیز پس از آن که بازی‌ اش به خاطر بارش باران با تاخیر آغاز شد، نتوانست عملکرد خوبی از خود ارائه دهد و طی سه ست و با نتایج ۶-۴، ۲-۶، ۶-۳ در مقابل ماریا ساکاری نتیجه را واگذار کرد. با در نظر گرفتن انصراف سرنا ویلیامز، کویتووا یکی از شش زن سید بندی شده مسابقات بود که روز سه شنبه در این تورنمنت پیش از یو اس اوپن حذف می‌شوند یا از مسابقات کناره گیری می‌کنند. آنجلیک کربر، بخت سیزدهم قهرمانی توسط انت کنتاویت که در سید بندی حضور نداشت با نتایج ۷-۶ (۷) و ۶-۲ شکست خورد. همچنین، کیانگ وانگ، سید پانزدهم مسترز سینسیناتی، در جدال با سو وای سایه با نتیجه ۶-۳ و ۶-۴ حذف شد. قهرمان دو دوره اوپن استرالیا، ویکتوریا آزارنکا، که در سال ۲۰۱۳ برنده مسابقات سینسیناتی شده بود، پس از آن که تنیسور سید دوازدهم، بلیندا بنسیچ به علت مصدومیت پای چپ از ادامه بازی انصراف داد به مرحله دوم صعود کرد. بنسیچ تا پیش از کنار گیری با نتایج ۶-۴ و ۱-۰ از رقیب عقب بود. مدیسون کیز، سید شانزدهم موفق شد در برابر قهرمان دو دوره گرند اسلم و پیروز مسابقات سال ۲۰۱۷ سینسیناتی یعنی گاربین موگوروزا در سه ست و با نتایج ۶-۷ (۴)، ۷-۶ (۵) و ۶-۴ به پیروزی برسد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار