24/04/2024

دنیل مدودف حضورش در تورنمنت Nitto ATP Finals را مسجل کرد

  • توسط مینا
  • 05/09/2019
  • 0

دنیل مدودف پس از آن‌که روز چهارشنبه در مسابقات یو اس اوپن بر استنیسلاس واورینکا غلبه کرد، توانست برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خودش، حضور در تورنمنت Nitto ATP Finals را تضمین کند.

حضور دنیل مدودف در تورنمنت Nitto ATP Finals

دنیل مدودف اکنون موفق شده برای اولین بار در مرحله نیمه نهایی یک گرند اسلم حاضر شود. این تنیسور روس به بازیکنان دیگر از جمله نواک جوکوویچ، رافائل نادال و راجر فدرر که کمی قبل موفق شدند حضور خود در این تورنمنت را مسجل سازند ملحق خواهد شد و از تاریخ دهم تا هفدهم ماه نوامبر در سالن O۲ شهر لندن به رقابت خواهد پرداخت. این تنیسور ۲۳ ساله، که با ۴۹ پیروزی در دیدارهای این فصل تور ATP رکورددار است، پس از نیکولای داویدنکو که در سال ۲۰۰۹ قهرمان یو اس اوپن شد، به دومین بازیکن اهل کشور روسیه تبدیل شده که به آخرین تورنومنت فصل راه پیدا می‌کند. زمانی که داویدنکو قهرمان تنیس آزاد آمریکا شد، اولین دوره از تورنمنت Nitto ATP Finals نیز در پایتخت انگلستان برگزار شد.

دنیل مدودف

دنیل مدودف در مصاحبه‌ای گفت:

این فوق‌العاده است و نشان می‌دهد که من چه سال خیلی خوبی را سپری کرده‌ام و تلاشی که در این مدت انجام دادم اکنون در حال به ثمر نشستن است. اما من نمی‌خواهم متوقف شوم. امیدوارم بتوانم در مسابقات Nitto ATP Finals به عنوان یکی از شانس‌های کسب قهرمانی حاضر باشم.

دنیل مدودف در مسابقات امسال رکورد ۱۹ پیروزی و تنها دو شکست را در تمام رقابت‌های زمین‌های سفت آمریکای شمالی ثبت کرده است. او همچنین پس از داویدنکو در ماه ژوئن ۲۰۱۰ به اولین بازی روس تبدیل شده که در جمع پنج بازیکن برتر رنگینگ ATP جای می‌گیرد. در هفته‌های اخیر، مدودف موفق شد با غلبه بر دیوید گوفین نخستین قهرمانی مسترز ۱۰۰۰ امتیازی ATP خود در اوپن غرب و جنوب را در سینسیناتی تجربه کند و علاوه بر آن در تورنمنت راجرز کاپِ مونترال، با شکست برابر نادال دوم شود و همچنین با شکست در فینال اوپن سیتی در شهر وشینگتن دی‌سی برابر نیک کیریوس بر سکوی دوم قرار بگیرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار